7 Reacties

2 dagen geleden

Ik heb ook een kindje met koemelkallergie. Wij geven Neocate syneo. Krijgt nog af en toe flesjes koemelkvrije borstvoeding. Zo weinig mogelijk experimenteren zei de kinderarts me. Een 5 tal groenten en 5 fruitsoorten die hij graag eet zijn voldoende. Ik geef rijst. Nog niets gegeven met kokos of dergelijke

2 dagen geleden

Hoe oud is je kindje? Want mijn kindje is 7 maanden en normaal moet ik weer overschakelen naar koemelk omdat dit normaal na 6 maanden weg zou moeten zijn de koemelk allergie

2 dagen geleden

Reactie op Latoya Rosiers

Hoe oud is je kindje? Want mijn kindje is 7 maanden en normaal moet ik weer ...
Ons zoontje heeft koemelkeiwitallergie, dus spec het eiwit, en de kinderarts heeft bij ons ook gezegd rond 7m om terug over te schakelen. Het heeft ons 3,5m geduurd voor de juiste melk te vinden dus ga nog even wachten (volgende week 7m), maar binnenkort gaan we ook terug gewone melk moeten geven om te testen, normaal groeien er veel uit.

2 dagen geleden

Reactie op Sarah01_

Ons zoontje heeft koemelkeiwitallergie, dus spec het eiwit, en de kinderart ...
Ja ik moest normaal ook terug starten maar hij heeft sinds vorige week precies eczeem maar kinderarts is niet zeker dus moet nu eerst een andere soort koemelkvrije melk geven en kijken of het daarvan is want hij kreeg meer en meer bubbeltjes precies van eczeem

2 dagen geleden

Reactie op Latoya Rosiers

Ja ik moest normaal ook terug starten maar hij heeft sinds vorige week prec ...
Hier net hetzelfde. Is echt lang goed geweest met zijn aangepaste melk maar nu terug echt een felle opstoot van eczeem. We moeten nog een afspraak maken bij de kinderarts want normaal zou hij eind deze maand ook moeten schakelen naar gewone melk maar met die eczeem nu zie ik het niet zitten 🙈

2 dagen geleden

Hier koemelk en soja allergie. Ik geef borstvoeding in combinatie met novarice dus kan via mijn voeding wel eens proberen provoceren. De kinderarts zei echter dit pas vanaf 8 maanden te proberen. Kokosyoghurt werd hier afgeraden omdat het heel zwaar op de maag ligt. Wij maken zelf brood maar bij de bakker is het meeste brood ook zonder melk bij ons!

2 dagen geleden

Reactie op HCL1991

Hier net hetzelfde. Is echt lang goed geweest met zijn aangepaste melk maar ...
Ja het is erg ik moe drie dingen smeren op hem voor te zien of het betert door dat ze zelf twijfelt dat het eczeem is en van de allergie is en volgende week terug controle