5 Reacties

vorige week

Ik zou bellen als je ongerust bent. Beter 1x teveel bellen als te weinig

vorige week

Ik zou een arts raadplegen. Die kan je zekerheid geven, een controle uitvoeren. Miss is het niets.. maar nu blijf je met vragen en onzekerheden rondlopen.

vorige week

Ik ben het ook helemaal eens met de andere, beter keer te veel gebeld dan een keer te weinig. Zij kunnen beter de risico鈥檚 inschatten en eventueel een controle inplannen voor de zekerheid. Plus die zorgen en mogelijke stress is ook niet zo goed voor jou en de baby
Antigifcentrum gebeld. Is zeer veel geluk hebben dat haar orgaantjes al zijn gevormd. Zou normaal op die leeftijd 30w geen kwaad kunnen KT of LT, anders idd kans miskraam of afwijkingen. Wel het advies gekregen om tot de geur door verluchten en luchtreiniger weg is, niet in de kamer te komen of te slapen owv VOS en dat ene stofje erin. Denk dat ik paar d naar mn ouders ga: ook betere matras. Wel erg voor m'n partner: die voelt zich onnodig schuldig naar z'n dochter en mij toe馃ザ hij heeft ook maar gedaan om goed te doen馃槰 Hij is wel in de lucht hele nacht blijven slapen en barstende hoofdpijn erv nu ocharme (ziek moeten melden op werk, zag zo wit als een dode persoon)馃槰
Bleek uiteindelijk een chemische lucht van productie van de kastrug te zijn. Paar d ergens anders gaan slapen. Dat hele onding grrr hebben we afgebroken en gedemonteerd en ineens hele kast in de kelder gezwierd. De chemische lucht was ook in de houten muren van de slpk getrokken dus hebben we ook nog vaak moeten afpoetsen. Ondertss slapen we er terug beiden in sinds gisteren en is het goed doenbaar. Helaas blijft de stank nog een beetje hangen