15 Reacties

20 uur geleden

Ooooh ik ken het, niet leuk he… ons zoontje gaat sinds 03/11 2 dagen per week naar de crèche en wij zijn alle 3 sindsdien al 3x ziek geweest… Ik hoop ook dat dit snel betert 🤞🏻🤞🏻

19 uur geleden

Hier ook al 3 keer Koorts gehad. Op 1 maand tijd bijna.

19 uur geleden

Hier non-stop ziek sinds drie weken. Zeg alsjeblieft dat het ooit stopt.

18 uur geleden

Hier gaat ons zoontje niet naar de opvang en zelfs hij kreeg covid te pakken! Je kunt niet buiten komen of je komt met een nieuw virus thuis lijkt het 😅

17 uur geleden

Ja hij hoest al een maand, pediater zei dat dit zal aanhouden tot na de winter 🥴 Hij zat met bronchitis.

17 uur geleden

In de opvang zit er ook de ene kinderziekte na de andere 😫

17 uur geleden

Hier al sinds begin oktober het een na het ander... en in de ene week dat hij niet ziek was, was oudere broer dan ziek met koorts voor een week 🫠 dat het maar snel lente is!

17 uur geleden

Hier gelukkig nog maar 1 x koorts gehad en ze had er geen last van. Anders is ze wel al goed gespaard gebleven 🤞

15 uur geleden

Hier ook al 2x koorts sinds begin november en nu al 2 weken een verkoudheid die maar blijft duren 🤷🏻‍♀️ We hebben precies een abonnement bij de huisarts 🙈

14 uur geleden

Hier ook constant... eerst 3 weken verkouden, dan buikgriep, dan weer verkouden, paar dagen oke en nu weer oorsteking en verkoudheid

13 uur geleden

Omg vreselijk.. heb al voor 4 dagen een attest moeten geven dat hij ziek is in de opvang.. en dan zo van die vieze groene snottebellen..😖 daar krijg ik echt de “ick” van.. zeker als ze zo wa opgedroogd aan hem hangen.. gisteren ging ik hem halen in de opvang want hij heeft nu enkel nog snot.. en hij hing er helemaal mee vol.. bah bah😖

12 uur geleden

Hier ook. Geen koorts maar continu snotneus en hoest.

11 uur geleden

Yep hier ook al van half oktober ene virus na andere bij de tweeling. Deze week nu nog handmondvoetvirus erboven op 😅. Nu al enkele nachten terug een beetje slaap, hoop dat we daarmee nu even gerust zijn

11 uur geleden

Verkouden is chronisch, dat tel ik niet mee. 2 keer ziek op 3 maanden tijd.