8 Reacties

5 maanden geleden

Voor mijn zoon gebruiken we dit nu al een anderhalve maand. De eerste 2 weken heeft hij krampen gehad maar nadien geen last meer. Eerst zijn wij ook met 1/4 begonnen maar heel snel (door verslikken en verborgen reflux) zijn wij naar een volle schep per beurt overgestapt.

5 maanden geleden

Reactie op Muzy.C.

Voor mijn zoon gebruiken we dit nu al een anderhalve maand. De eerste 2 wek ...
Dankje voor de reactie! Had hij al krampjes bij 1/4de van een schepje of pas bij de volle schep? Doenbare krampen of hele dag door?

5 maanden geleden

Reactie op Muzy.C.

Voor mijn zoon gebruiken we dit nu al een anderhalve maand. De eerste 2 wek ...
Kon je het water met nutriton al op voorhand indikken en zo laten staan en op moment zelf enkel melkpoeder erin doen?

5 maanden geleden

Reactie op Sarah01_

Kon je het water met nutriton al op voorhand indikken en zo laten staan en ...
Daar heb ik geen ervaring mee, aangezien mijn zoon moedermelk met indikking krijgt. Waarom zou je dit op voorhand al willen indikken? Wat je wel kan doen is, is je indikking (nutriton) voormengen met je poedermelk. Dan hoef je dit niet apart elke keer toe te voegen.

5 maanden geleden

Reactie op Muzy.C.

Daar heb ik geen ervaring mee, aangezien mijn zoon moedermelk met indikking ...
Kinderarts zei om eerst water met nutriton te mengen en zo even te laten staan zodat het kan indikken en nadien poedermelk erbij. Omdat mijn baby nooit op vaste tijdstippen drinkt en hij anders nog even moet wachten op moment dat hij honger heeft 馃槄 wil hem zijn flesje meteen kunnen geven vandaar

5 maanden geleden

Ik heb gelilact even gebruikt. Dit kon je wel op voorhand maken, is ook beter want dan konden alle luchtbelletjes eruit.

5 maanden geleden

Wij zoeken dit nu ook te gebruiken. Dit is 1 schepje extra toe te voegen dan en niet 1 gewone vervangen door nutrition vermoed ik ?

5 maanden geleden

Reactie op BruisendeSprankel268873

Wij zoeken dit nu ook te gebruiken. Dit is 1 schepje extra toe te voegen da ...
ja extra toevoegen. Ik ben er reeds mee gestopt gezien dat heel veel krampen veroorzaakte bij ons zoontje. En ook, de althera melk werd er zelfs niet dikker van...