7 Reacties

Heb dit vandaag ook gehad.. ook echt een druk op men schaambeen precies.. blijkbaar is dat normaal.. ben zelf nu 28+3.. denk dat gewoon de typische kwaaltjes van trimester 3 zijn..

gisteren

Reactie op Zoë Vangenechten

Heb dit vandaag ook gehad.. ook echt een druk op men schaambeen precies.. b ...
Bij mij is het echt een gevoel op alles lijkt wel! Ik vind het vooral eng omdat hij eigenlijk al vrij laag sowieso zit

Reactie op Lenka.dl

Bij mij is het echt een gevoel op alles lijkt wel! Ik vind het vooral eng o ...
Ja snap ik.. tegen mij hebben ze ook altijd gezegd dat ik heel laag draag.. heb ook al momenten gehad dat wandelen of rechtop zitten pijnlijk zijn.. als je je echt zorgen maakt zou ik eens naar je vroedvrouw bellen of naar materniteit.. mij stellen ze gerrust met het feit dat de baby ook gaat zakken en nog steeds duwt en plaats maakt
Ik ben 32w en heb het ook al 2-3 weken. Gisteren op controle geweest alles was in orde. Baarmoederhals was ook nog steeds voldoende. Zelf in die periode eens 2u aan een stuk voorweeen gehad met in het laatste uur om de 5 minuten. Soms heel moeilijk om te bewegen/stappen. Heel vervelend.

gisteren

Reactie op Zoë Vangenechten

Ja snap ik.. tegen mij hebben ze ook altijd gezegd dat ik heel laag draag.. ...
Ja ik denk dat dat ook de reden hier zal zijn. Ik ben al opgelucht om het feit dat ik mezelf niet gek maak en er dus nog mama’s hier last van hebben 😅

gisteren

Reactie op KimberlyV2022

Ik ben 32w en heb het ook al 2-3 weken. Gisteren op controle geweest alles ...
Oh wat heftig. Misschien een heel erg stomme vraag maar hoe herken je voorweeën eigenlijk? 🤔
Ik heb dit ook sinds 2 weken (ben nu 30+5), de gynaecoloog heeft mijn baarmoederhals daarom opgemeten en alles was nog steeds goed. Denk dat het ook te maken heeft met de groeispurt die de kleine in deze periode ondergaat en het plotselinge gewicht wat dus op je blaas etc. komt te drukken. :) Als je je zorgen maakt of twijfelt kan je altijd bellen om te vragen of ze kunnen opmeten om zeker te zijn dat de kleine nog niet aan het indalen is.