19 Reacties
3 dagen geleden
Reactie op 🤍🥰🫶🏼
En wat zeiden ze in het ziekenhuis dat je wel naar huis mocht?
Omdzt hij geen koorts meer maakte en ze nu wisten wat hij had mochten we naar huis maar van die diarree en overgeven wisten ze niet wat de reden was.. dan heb ik ook zo iets van.. hoezo?
3 dagen geleden
Reactie op 🤍🥰🫶🏼
Zou je naar de pediater kunnen vandaag en dit bespreken? Dan kan je mss van ...
Heb het al 3x besproken met 3 verschillende pediaters.. zijn vaste zei mss buikgriep maarja
3 dagen geleden
Reactie op Zoë Vangenechten🌙
Heb het al 3x besproken met 3 verschillende pediaters.. zijn vaste zei mss ...
Misschien nog is contact opnemen en dat van die melk vermelden? Het overgeven was dan in het ziekenhuis ook nog niet gestopt? Zo bizar dat ze u wegsturen als hij nog niet beter is en veel vocht verliest. Mss kan je navragen of het iets met die melk te maken zou hebben en of zij zouden aanraden om van melk te veranderen om te zien of dit ook een oorzaak kan zijn? Het kan effectief wel buikgriep zijn, is die melk intussen niet allemaal al teruggeroepen? Misschien een nieuwe doos halen en die dat je nu open hebt staan wegdoen? Dan kan je nog zien of het blijft aanhouden. Als zijn diarree en overgeven aanhoudt mss toch terug gaan ivm uitdroging
3 dagen geleden
Ona heeft hier pas ook buikgriep gehad en was ook overgeven en diarree.. wij geven ook de 2 en heb echt niet t gevoel dat het daaraan lag/ligt.
Maar als je echt ongerust bent daarover zou ik gewoon je gevoel volgen.
Ik zei pas tegen mijn vriend ook dat ik wou overschakelen naar een andere melk omdat die terugroepacties me geen fijn gevoel gaven, maar uiteindelijk altijd wel heel tevreden van geweest🥲
This allemaal zo gek eh, ge wilt enkel t beste& ge ziet die klein prutskes niet graag zo..
3 dagen geleden
Wij gebruiken nutrilon 2 en ons zoontje heeft ook een dag of 5 na elke fles hevig moeten braken en/of diarree. Hij moest wel 10 keer overgeven op een dag en kreeg bijna niets binnen. Had wel nog pipi maar heeel erg weinig. Doordat hij wel vrolijk en actief bleef moest hij niet opgenomen worden.
Ik vond het ook enorm toevallig dat alles gestart is toen ik een nieuwe pot poedermelk ben gestart. Mijn vertrouwen is nu ook heel laag door heel dat gedoe. Vraag me af of ze melk 2 wel testen
2 dagen geleden
We vinden het gewoon heel vreemd dat hij kotst na zijn melk.. alleen na de melk.. net nog gebeurd.. flesje aant drinken (van een nieuwe pot Evolia 2) en hup alles eruit.. ik heb van miserie, ingevroren moedermelk ontdooit en dat houdt hij wel binnen? Dan scheelt er toch wel iets denk ik hoor🫣
2 dagen geleden
Mygod ik word echt gek.. mijn vroedvrouw zegt van dan over te stappen naar nutrilon profutura.. lol jokes ons you.. die zijn ook wel uit de handel gehaald eh madam? Like wtf? Mss toch eens die Hipp proberen..
2 dagen geleden
Reactie op Mommo
Probeer eens Hipp Combiotik 1 te geven, die is gelijkaardig aan Nan Evolia ...
Ben je zelf begonnen met die Hipp te geven?
2 dagen geleden
We vinden het gewoon heel vreemd dat hij kotst na zijn melk.. alleen na de ...
Ik bedenk mij net, als het idd een virusje is zoals buikgriep is het wel niet raar dat hij moet overgeven nadat hij melk drinkt. Melk irriteert de slijmvliezen wat overgeven kan veroorzaken. Mijn pediater zei ons zo weinig mogelijk melk te geven bij intens/langdurig braken. Maaaar dan zou hij de moedermelk ook moeten teruggeven, dus het kan echt die poedermelk zijn! Ik ben fan van Hipp, wordt gemaakt door een Duits bedrijf dat vrij is van alle rommel waar Nestle mee in verband gebracht is. Probeer het eens, is ook goedkoper denk ik dan Nestle (denk dat zo'n blik bij Colruyt iets van een 13 euro is). Ik zou wel de Combiotik 1 geven, niet de 2, die eerste is lichter verteerbaar.
2 dagen geleden
Reactie op Mommo
Ik bedenk mij net, als het idd een virusje is zoals buikgriep is het wel ni ...
Ga eens proberen danku! Hij doet het indd niet na de moedermelk..
2 dagen geleden
Reactie op K.C
Hoe is het met Vinz?
Heb je al andere melk gegeven? Ik ben ook zo hard aan ...
Hier geef ik nu deze melk en tot nu toe gaat alles veel beter..
2 dagen geleden
Hier geef ik nu deze melk en tot nu toe gaat alles veel beter..
Hipp combiotik 1
gisteren
Reactie op Meli_
De teruggeroepen poedermelken zijn enkel bepaalde batchen van bepaalde soor ...
Lees de vorige reacties en oordeel dan.. ik blijf mijn kind geen melk geven waarvan het grootste deel uit de handel is gehaald en hij elke keer van moet overgeven..