15 Reacties
3 maanden geleden
Ja ons zoontje deed dit vanaf zijn 4,5 maanden. Leggen hem altijd op zijn rugje weg maar hij herdraait zich zelf heel snel. Zolang ze goed kunnen draaien met hun hoofdje geen zorgen maken☺️
Wij hebben voor extra veiligheid nog een ademende matrastopper en een owlet dream sock
3 maanden geleden
Reactie op Anna8700
Hier slaapt ie al sinds 2 maanden op zijn buik 🙈. Het was de enige manier ...
En voel je je er oké bij? Het geeft mij een beetje stress terwijl hij perfect kan rollen hoor en hij komt ook recht met zijn hoofd als hij niet goed ligt
3 maanden geleden
Reactie op PaulineKnaepen
Ja ons zoontje deed dit vanaf zijn 4,5 maanden. Leggen hem altijd op zijn r ...
Oh super fijn! Dat geeft me rust
3 maanden geleden
Mijn zoontje rolt zich ook steeds vaker op de buik. Het eerste kwartier heb ik stress, maar nadien kan ik het loslaten 😅. Wel lastig want als hij wakker wordt is hij echt boos dat hij op zijn buik ligt 🫣
3 maanden geleden
Reactie op OnvermoeibareVos972766
Mijn zoontje rolt zich ook steeds vaker op de buik. Het eerste kwartier heb ...
Ja ik vind het heel stress gevend want hij legt zijn gezicht ook echt op de matras en maar een beetje schuin voor zijn neusje maar er net zag ik dat hij niet goed lag en ging direct in kruippositie om zich anders te leggen
3 maanden geleden
Ik heb getwijfeld om misschien zo een slaapwikkel te kopen dan ligt hij eigenlijk in een band maar dat lijkt me voor hem niet zo fijn
vorige week
Reactie op Lenka.dl
Hier ook… ik vroeg me af of anderen in deze topic ondertussen hier iets op ...
Eens ze het goed onder de knie hebben valt die stress helemaal weg hoor. Hij rolt alle kanten op nu. Heeft geen zin om het proberen tegen te houden bij mij want na 2minuten ligt hij toch weer hoe hij het wil.
vorige week
Die van ons lag altijd op haar zij en nu rolt ze vlot op haar buik en rug en slapen doet ze op haar buik. Is niet tegen te houden 🤗.