11 Reacties
2 dagen geleden
Ik snap je 100%. Ik heb ook soms dat gevoel! Ik hoop zo hard dat onze dochter een mooi, lang en gezond leven zal hebben en zou er alles voor geven. Het nieuws op tv doet er dan idd vaak niet veel goeds aan.. Maar anderzijds denk ik dan ook: “Gelukkig leven we in België, ze had het zoveel slechter kunnen treffen”.
2 dagen geleden
Ik begrijp je angst helemaal. Die heb ik ook, niet alleen over de oorlog trouwens. Ook over wiegendood, pesten, ziektes (voor mijn kind natuurlijk). Tip voor het oorlogsnieuws: probeer geen sensatienieuws te lezen; zoals HLN. Ga kijken naar nieuws zonder sensatie: zoals De Morgen.
2 dagen geleden
Reactie op NetteH
Ik begrijp je angst helemaal. Die heb ik ook, niet alleen over de oorlog tr ...
Hier ook zo.. ze maken u voor echt ALLES bang.. ik heb ook super schrik om het openbaar vervoer te nemen naar Brussel voor het werk.. uit schrik dat iemand me zou neersteken..
2 dagen geleden
Reactie op Zoë Vangenechten🌙
Hier ook zo.. ze maken u voor echt ALLES bang.. ik heb ook super schrik om ...
Ja zo is dat… op Brussel ben ik ook niet happig… ik werk op amper 900m van huis, als ik s’avonds naar huis wandel kijk ik al constant over mijn schouder (als het donker begint te worden). En ik woon/werk dan ik het grootste boerengat dat er is 😂
2 dagen geleden
Reactie op NetteH
Ja zo is dat… op Brussel ben ik ook niet happig… ik werk op amper 900m van ...
Ja ik zit in hartje brussel
2 dagen geleden
Ja snap ik helemaal . Sinds ik een baby heb is het allemaal naar haar gericht. Ook vragen wat gebeurt er met haar als er iets met mij ooit gebeurt. Krijg dan direct tranen :p
2 dagen geleden
Reactie op Natashaceleste
Ja snap ik helemaal . Sinds ik een baby heb is het allemaal naar haar geric ...
Ik heb serieus al tegen mijn tante/beste vriendin gezegd.. “als er iets met mij gebeurd, pak Vinz en ge geeft em aan niemand af” en zij was akkoord.. echt erg eig als ge zo moet denken
2 dagen geleden
Reactie op Zoë Vangenechten🌙
Ik heb serieus al tegen mijn tante/beste vriendin gezegd.. “als er iets met ...
Ja vind ik ook. En niet dat ik geen mensen heb die voor hem zouden willen zorgen. Maar niemand die ervoor zou zorgen zoals ik het gewild zou hebben...
2 dagen geleden
Reactie op Natashaceleste
Ja vind ik ook. En niet dat ik geen mensen heb die voor hem zouden willen z ...
Ja ik snap je.. ik heb dat bij haar dus wel 100%.. ze bevalt zelf binnen 2 weken en heeft al een zoontje en zelf schelen wij maar 10 jaar.. dus wij zijn vrij zeker van mekaar
2 dagen geleden
Ik ben zo blij dat ik niet alleen ben. Moest het ooit zo zijn, vlucht ik met mijn kinderen en huisdieren. Naar waar. Geen idee. Maar ik zou alles met hartpijn achterlaten voor mijn gezinnetje. Als ik mijn ouders zou meekrijgen ook direkt.
Erg eigenlijk dat we zo moeten denken. 🥺🥺🥺🥺