8 Reacties

3 dagen geleden

Oh dikke knuffel, als je echt twijfelt gewoon bellen naar dokter xxx

3 dagen geleden

Ja, Linh is zo is uit de zetel gevallen met haar hoofdje eerst, vanaf dat ze direct huilen zou het niet zo erg zijn, wij zijn wel naar spoed gegaan voor de zekerheid maar daar zeiden ze dat ze niets had (maar je weet nooit) 馃槍

3 dagen geleden

Reactie op M.N.

Oh dikke knuffel, als je echt twijfelt gewoon bellen naar dokter xxx
Net gebeld, ze zeggen ook als ze niet onbewust is en niet overgeeft, alert is en goed reageert dat het dan oke is. Mijn man is wel toch met haar langsgegaan nu.

3 dagen geleden

Snap ik dat je er van staat te trillen. Misschien voor de zekerheid even naar huisarts bellen voor check up mocht je toch wat onzeker zijn. Maar t allerbelangrijkste ze een extra knuffel geven 馃槝 zulke dingen kunnen gebeuren en ze beginnen steeds sneller en bewegelijk te worden .

3 dagen geleden

Reactie op MamaVanAsiya<3

Net gebeld, ze zeggen ook als ze niet onbewust is en niet overgeeft, alert ...
Voila dan ben je zeker en zit je niet met veel twijfels.. zal zeker niets zijn en zal wel allemaal ok茅 zijn 馃┓ Ik snap jouw reactie hoor, maak je geen zorgen xxx

3 dagen geleden

Dikke knuffel! Haar goed observeren, extra knuffelen en bij twijfel de huisarts bellen. Je vooral niet slecht voelen, zo een dingen gebeuren bij de beste ouders maar ik begrijp dat je ervan staat te trillen. 馃馃徎馃馃徎馃馃徎

3 dagen geleden

Ons zoontje is ook eens uit de zetel gevallen, wij zijn voor de zekerheid nog dezelfde avond naar de kinderarts geweest en alles was in orde, zo'n dingen gebeuren nu eenmaal.. komt helemaal goed!

2 dagen geleden

Ik had gisteren dit topic nog maar gelezen en het is ons vandaag ook overkomen 馃様