10 Reacties
gisteren
Mss van die ziplock zakjes van 4L waar je je vuile kolven kan insteken als je overdag eens moet kolven & ni direct kolven kan wassen. Blijft al de rest in je zak mooi droog.
Laadkabel van je kolf. Ik durf nogal eens de deur uitkomen zonder 馃槵
gisteren
Reactie op Selinavdd
Ahja goe daj zegt! Alsk ze idd nie drct kan afwassen. Kga dan lijstje maken ...
Ik wrijf mijn borstschilden wel altijd af met een papierenzakdoekje zodanig ze wel droog zijn aan de buitenkant. Ik zet dan de borstschilden tegen elkaar & zo vacuum mogelijk in da zakje steken.
Mss zijn van die bewaarflesjes ook wel handig mocht je melk over hebben dat je baby niet opdrinkt. & frigozakje om je flesjes dan in te steken.
Handgel zit ook altijd in mijn kolftas om mijn handjes te ontsmetten voor dak begin.
Mss domme vraag ma heb je al een kids ID voor je baby?
gisteren
Reactie op JamsFamily
Ik wrijf mijn borstschilden wel altijd af met een papierenzakdoekje zodanig ...
Ja, kdoe da nu ook al als ke na me werk ga . Zo ne vrieszakje met koelelement voor me melk in te bewaren. Jaam jaam al van juli 馃槄toen we op reis gingn gaan maar we zijn toch nie geweest
gisteren
Reactie op Selinavdd
Kdurf da niet, enkel in het toilet doe ik het of als ik echt alleen zit. Ge ...
Oh zo jammer voor je.. ik deed het altijd in het openbaar, met een doekje. Soms eens rare blikken, maar het is het normaalste van de wereld..
gisteren
Ik schaamde me in het begin ook en nu doe ik het met een doekje. Heb zelfs eens in een restaurant mij omgedraaid en in een hoekje gevoed. Soms heb je wel eens rare blikken idd maar ook heel veel blikken gehad van go mama je doet het goed en dit geeft je vaak een goeie boost!