2 Reacties

2 dagen geleden

Hey! Bij ons ziet het er ongeveer zo uit; 8u flesje (vandaag voor de eerste keer een boterham gegeven met wat confituur omdat hij een flesje gedronken had om 6u) 11u groentepap 15u: fruitpap 18u: klein flesje en boterham of iets van tafel wanneer het niet te veel zout of kruiden bevat 19u30: flesje snachts soms nog 1 klein flesje, soms geen hangt van de nacht af. En in het weekend of mijn vrije dag is het allemaal niet zo strikt en eet hij smiddags ook al eens iets mee, groentjes, brood, meeproeven,… en geef ik soms eerder stukjes dan de groentepap. Dan hangt het ook niet zo vast aan uren zoals op de crèche maar eet hij mee wanneer wij eten…

2 dagen geleden

Bij ons, ik geef bv dus ze krijgt om 7u bv 9u bv in flesje bij de onthaalmoeder 12u groenten 13u flesje bv 15u fruitpap en snackje 17u boterham( maar sabbelt ze gewoon aan) of ze eet met ons mee stukjes maar is niet echt maaltijd en dan bv 20u bv Ze krijgt dan ‘s nachts twee keer borstvoeding. Mijn dochter eet weinig per keer vandaar vaker melk. Groenten en fruit is nooit meer dan 80g en flesjes in de opvang nooit meer dan 80ml. Ik bied haar vanalles aan. Neemt ze ook maar eet ze beetje van. Ze heeft precies klein maagje