10 Reacties
8 maanden geleden
Ik geef in de ochtend eerst borstvoeding en dan boterham (met confituur). In de vooravond eerst boterham (met confituur), soms 2 boterhammen en daarna borstvoeding. Daarna eten wij en eet hij soms nog iets van ons eten mee. Daarna bedtijd en bij slapen gaan nog eens borstvoeding.
7 maanden geleden
Reactie op chlovdst
8 u flesje 240
10 u boterham
12 u warm eten en soms fruit en boterham afhan ...
Uit nieuwsgierigheid: wanneer doet hij dan z'n dutjes?
6 maanden geleden
Soms 2-3u melk 120 ml
7u ontbijt (boterham, havermout, cracotte, ...)
7u30 120 ml melk
9u fruitstukken
10u soms 60-120 ml melk
11u middagmaal
12u 120 ml melk en slapen
15u fruitstukken met yoghurt
16u soms 60-120 ml melk
17u30 avondmaal
19u 120 ml melk en slapen
De uren zijn ongeveer, soms krijgt ze in de namiddag nog een kommetje met een bodempje melk en een beschuit dat ze erin dopt en opeet. De melk is moedermelk, kv nr 1 of sojamelk huismerk, geen groeimelk
5 maanden geleden
Hier om 6h melk ( borstvoeding ) om 9h melk, om 11h warm, om 14h melk om 16h fruit om 17h melk, om 19h mag hij van tafel als hij wilt. Eens 19h vraagt hij onregelmatig melk.. soms eet hij in de ochtend brood. Qua hoeveelheid melk weet ik niet goed, als ik eens melk in een flesje geef is het rond 210 die hij op heeft..
5 maanden geleden
Slapen jullie kindjes dan door ‘s nachts?
hier krijgt hij
7u 210 melk + boterham (die hij meestal niet opeet)
11u patatten + 150ml melk
15u fruitpap + 150 ml melk
18u 210ml melk
En dan meestal nog ‘s
nachts 1 à 2 voedingen van 210ml.
Ik vroeg me af hoe we de voedingen ‘‘s nachts kunnen vermijden.
Weet iemand raad?
5 maanden geleden
Reactie op Dvne
hier krijgt hij
7u 210 melk + bo ...
Mijn zoon slaapt sinds 2 weken door. Daarvoor werd hij minstens 1 keer wakker, vaker 2, 3 of zelfs 4,5 keer. Ik gaf telkens borstvoeding. 's Avonds viel hij ook in slaap aan de borst. Voor zijn middagdutjes wieg ik hem in slaap.
Ik ben op een avond plots gestopt met hem in slaap voeden. Ik heb hem beneden in lawaai van tv en zijn zus melk gegeven. Daarna in slaap gewiegd. Uiteraard groot protest maar dat protest duurde niet lang. Volgende avond opnieuw en totaal geen protest. Diezelfde nacht ben ik gestopt met melk te geven 's nachts. De eerste nacht ook wat protest maar had veel erger verwacht. Een week later sliep hij 12u aan stuk door. In de 14 maand ervoor had hij dat nog nooooit gedaan.
5 maanden geleden
Reactie op Dvne
hier krijgt hij
7u 210 melk + bo ...
Ik zou overdag meer melk geven! Wij hadden ook nachten met 3 voedingen minimum, zodra we meer overdag gaven, vroeg ze minder snachts
5 maanden geleden
Reactie op JustineDV1995
Ik zou overdag meer melk geven! Wij hadden ook nachten met 3 voedingen mini ...
Maar qua hoeveelheid melk overdag lijkt me dat toch meer dan genoeg
5 maanden geleden
Reactie op MariekeD88
Maar qua hoeveelheid melk overdag lijkt me dat toch meer dan genoeg
Moest hij genoeg hebben met de melk overdag zou hij snachts niet nog 2 gigaflessen drinken