6 Reacties

5 maanden geleden

Is het een optie om opnieuw naar 2 dutten te gaan? Ons zoontje leek een tijd geleden ook de overstap te willen maken naar 1 dut maar ondertussen doet hij er ook gewoon weer 2 😊

5 maanden geleden

Hier ook nog altijd twee dutjes en in de creche (dagopvang) laten ze haar maar eentje doen en haar twee nachten na vakantie zijn weer slechter :( maar zij willen geen twee dutjes meer laten doen.. dus ik ga het in de weekends dan wel doen. Een vriendin van me zei me dat ze haar kindjes tot 18 maanden thuis 2 dutje liet doen en dat je merkt dat ze tegen die 18 maanden wel klaar zijn voor eentje, dat dat vanzelf bijna komt..

4 maanden geleden

Reactie op Tinee

Is het een optie om opnieuw naar 2 dutten te gaan? Ons zoontje leek een ti ...
Ja zeker wel, maar ze weigerde haar tweede dutje waardoor we dus zijn overgeschakeld. Sowieso gaat ze op de crèche wel naar 1 dut vanaf september .. heeft het bij jullie geholpen om terug naar twee dutjes te gaan? En gewoon terug naar het eerste ritme gegaan dan? Of ochtenddutje ingekort?

4 maanden geleden

Reactie op sdmd

Hier ook nog altijd twee dutjes en in de creche (dagopvang) laten ze haar m ...
Ja heb ik online ook gelezen, maar mijn dochter heeft altijd weinig slaap nodig gehad dus ik denk dat zij niet helemaal in dat straatje past ...

4 maanden geleden

Hier zoontje van 14 maanden en hij wisselt af tussen één of twee dutjes. Maar euh… de nachten zijn bij ons nooit klokje rond, dus misschien is dat ook niet iets dat al 100% moet?

4 maanden geleden

Reactie op Dgf

Ja zeker wel, maar ze weigerde haar tweede dutje waardoor we dus zijn overg ...
Ik volg eigenlijk gewoon altijd zijn tempo, niet bewust wakker maken of op bepaalde tijdstippen in bed (behalve 's avonds).. Ik kijk naar de vermoeidheidssignalen. Dus ja, terug naar 2 dutten hielp hier wel 😊