13 Reacties

2 maanden geleden

Hoe ik het lees is jullie voedingsritme omgedraaid... En eet hij dus s nachts wat hij overdag zou moeten eten. Je kan dat online eens opzoeken onder "reversed cycling"

2 maanden geleden

Enig idee waarom ineens niks meer van vaste voeding dan overdag

2 maanden geleden

Ik zat net in hetzelfde situatie, was zo vermoeiend 😩 ik ben gestopt met nachtvoedingen nu wordt hij min 2x wakker. Ik zei een week lang dat als het donker is iedereen ging slapen ook melk hij huilde heel veel maar uiteindelijk accepteerde hij het wel. En over weinig ete bij mij is hij al 2 maanden dokter zei dat het heel normaal is in deze leeftijd. Laatste paar dage eet hij stilletjes aan wat meer hopelijk verbeterd het😞

2 maanden geleden

Het weinig vaste voeding eten kan idd gewoon een fase zijn, ze beginnen meer hun smaak te kennen en te experimenteren en ... Ik zou proberen consequent zijn en die nachtvoedingen afbouwen, gaat even heel moeilijk zijn maar je mag zelf de leiding nemen s nachts en hem liefdevol leren dat we overdag eten en niet s nachts:) alleszins heel veel moed, klinkt super zwaar. Niet aarzelen om je te laten ondersteunen ook door slaapcoach ..

2 maanden geleden

Reactie op frhnbstnci

Ik zat net in hetzelfde situatie, was zo vermoeiend 😩 ik ben gestopt met n ...
Mij lukt het echt niet om te stoppen met nachtvoedingen hij blijft echt serieus huilen en dan heb ik zo een schuldgevoel dat ik hem de borst weiger dat ik toegeef

2 maanden geleden

Reactie op Dgf

Het weinig vaste voeding eten kan idd gewoon een fase zijn, ze beginnen mee ...
Dankjewel voor je reactie ja ik probeer telkens te weigeren maar plooi iedere keer terug door zijn gehuil en verdriet

2 maanden geleden

Reactie op jessicagatay

Dankjewel voor je reactie ja ik probeer telkens te weigeren maar plooi iede ...
Ik snap het helemaal, is ook super moeilijk... Heb je al een consult bij een slaapcoach overwogen? Dat hielp bij mij wel om durven consequent te zijn in aanpak s nachts. En dat hoeft geen "harde" aanpak te zijn he, maar aanpak op maat van de noden van je kind

2 maanden geleden

Reactie op Dgf

Ik snap het helemaal, is ook super moeilijk... Heb je al een consult bij ee ...
Heb het even helemaal over een andere boeg gegooid er was niks te verliezen dus slaapt hij sinds eergisteren alleen we hebben een cozy nestje gemaakt voor hem een vloerbedekking met muggengaas en lichtgevende sterretjes en nu slaapt hij er 2 nachten in momenteel en alleen en toeval of niet maar hij heeft al 2 nachten gewoon doorgeslapen 😍😍 mss was de tijd rijp om alleen te slapen en hopelijk zo verder nu

2 maanden geleden

Reactie op jessicagatay

Heb het even helemaal over een andere boeg gegooid er was niks te verliezen ...
Vloerbedje moest dat zijn

2 maanden geleden

Reactie op jessicagatay

Mij lukt het echt niet om te stoppen met nachtvoedingen hij blijft echt ser ...
Ik heb exact het zelfde mee gemaakt als jij. Mijn zoon wou echt niets meer eten overdag! Alleen een beker soep.. ik had nog melk in de vriezer zitten en wat ik dee was dan bv in de ochtend bv geven, wat later proberen een ei aan te bieden of brood/ yoghurt. ‘s middags warm aanbieden. Wou die het niet was oke gaf ik hem borstvoeding maar in de namiddag maakte ik een smoothie met m’n melk een banaan appelsien en een stukje appel / wat je wil en daar nog eens 2 lepels koekjesmeel bij. Dat dee ik in zen flesje en zat hij goed vol. In de avond probeerde ik hem nog wat gekookt eten aan te bieden maar was ook geen succes dus gaf ik hem een grote fles melk van in de vriezer en erna nog aan de borst vlak voor het slapen. Dit heb ik zo bijna 2 maanden gedaan en nu is hij erdoor. Drinkt minder in de dag eet meer normaal en in de nacht drinkt hij nu nog 2x ongeveer soms 1 keer

2 maanden geleden

Reactie op Irona

Ik heb exact het zelfde mee gemaakt als jij. Mijn zoon wou echt niets meer ...
Die smoothie werkte hier echt super goed. Je moet wel een grote maat speen zetten want het is super dik om te drinken wel of je geeft het in een beker…

2 maanden geleden

Reactie op Irona

Die smoothie werkte hier echt super goed. Je moet wel een grote maat speen ...
Ga ik zeker ook eens proberen bedankt voor de tip