6 Reacties
6 maanden geleden
Meteen uit de beker proberen? Ik zou misschien niet meer met flesje beginnen.
Is dat storen ineens gekomen of hoe ging dat? Ik geef al 14m bv. Ben benieuwd hoe zal evolueren. Wil het nog zeker anderhalve maand volhouden want lijkt me gemakkelijk op reis 馃槃. Maar wil ook snachts afbouwen maar heb wat schrik voor de gevolgen daarvan
6 maanden geleden
Reactie op MariekeD88
Meteen uit de beker proberen? Ik zou misschien niet meer met flesje beginne ...
Hoe bedoel je, de gevolgen? Hier krijgt ons zoontje ook al 13m borstvoeding en weigert hij de fles. Poedermelk wil hij niet, ook niet uit een bekertje. Maar afkolven zie ik eerlijk gezegd niet zitten. Dus ik volg hier graag mee 馃き
6 maanden geleden
Reactie op Isabelle94
Hoe bedoel je, de gevolgen? Hier krijgt ons zoontje ook al 13m borstvoeding ...
Gevolgen als in te weinig borstproductie. Mijn zoon die te weinig melk drinkt want nogal snel afgeleid, en dus misschien het einde van bv-verhaal... maar snacht wordt het echt wat teveel voor mezelf
6 maanden geleden
Reactie op Isabelle94
Ook niet uit dezzlfde fles als zijn water?
Verder geen tips. Mijn buurvrouw had dat ook en bleef volhouden. Door haar verhaal heb ik mijn zoon vanaf begin regelmatig laten oefenen met flesje.
6 maanden geleden
Reactie op MariekeD88
Meteen uit de beker proberen? Ik zou misschien niet meer met flesje beginne ...
Uit een beker wilt ze alleen water drinken, van melk drinkt ze echt maar een klein beetje. Ik begin me een beetje te storen aan het 's nachts opstaan en het moeilijk in slaap vallen 's avonds. Mocht ze een flesje nemen, zou mijn man haar ook eens in bed kunnen steken. Kan ik ook eens met onze oudste bezig zijn.
6 maanden geleden
Reactie op Isabelle94
Ja, dit heb ik dus ook voor. Nochtans al vanalles getest, maar ja...