7 Reacties

7 maanden geleden

Niemand met een tip aub?

7 maanden geleden

Ik vermoed dat je dit al probeert, maar ik zou proberen te stimuleren door een speelgoedje voor hem net buiten bereik te leggen. Verder zou ik je vraag eens voorleggen aan de kinderarts of kind en gezin. Kind en gezin zei mij een tijdje geleden dat ze tot 18 maanden (dacht ik) tijd hebben om "zich horizontaal voort te bewegen op een manier naar keuze", in dat opzicht is dit niet abnormaal :) Toen ons zoontje net kon kruipen, hebben ze ons wel wat tips gegeven met houdingen om hem zelf te leren gaan zitten.

7 maanden geleden

Reactie op Tinee

Ik vermoed dat je dit al probeert, maar ik zou proberen te stimuleren door ...
Dankuwel voor de reactie ja inderdaad als ik een speeltje buiten zijn bereik leg geraakt hij er aan door zich vooruit te trekken op de armen dus dat is jammer genoeg nog niet voldoende voor hem 😂 ga het volgende controle zeker eens bespreken

7 maanden geleden

Ons zoontje doet exact hetzelfde. Ik maak me er niet druk in. Hij geraakt waar hij wil geraken en hij is gelukkig. 🤗 Ze moeten later al genoeg op het tempo van de maatschappij meedraaien, laat hem maar rustig ontdekken!

7 maanden geleden

Reactie op saarcrs

Ons zoontje doet exact hetzelfde. Ik maak me er niet druk in. Hij geraakt w ...
Dankuwel voor je reactie ja inderdaad hij is ook gelukkig dat hij geraakt waar hij wil en hij is dus blijkbaar niet de enige dat vermindert mijn bezorgdheid wel

7 maanden geleden

Ons dochter van 1 jaar tijgert ook. Als ze wat rapper wil gaan gebruikt ze haar ene knie zijwaarts om voort te duwen😂 ik heb nog een zoon van 3 en dochtertje van 2. Bij hun duurde het ook iets langer maar konden beiden een maand nadien wel al rechtop staan of al beginnen stappen. Wil maar zeggen dat ze soms even tijd nodig hebben en het dan ineens heel snel kan gaan. Maak je geen zorgen!

7 maanden geleden

Ons zoontje van 10 maanden tijgert enkel achteruit tot grote frustratie. Bij Kind & Gezin zeiden ze dat dat echt geen probleem is zolang ze wel genoeg spiermassa hebben en zich proberen te verplaatsen. Ons kindje zet bijvoorbeeld wel al vlot stapjes aan onze handen en dat was goed genoeg 😉