10 Reacties
2 maanden geleden
Ik moest ook meteen de uitgebreide suikertest doen omdat ik al tweemaal zwangerschapsdiabetes heb gehad. Mijn suiker voor mijn zwangerschap was ook normaal. Op hoeveel weken moet je hem laten doen?
2 maanden geleden
Reactie op GoudenZwaluw566710
Ik moest ook meteen de uitgebreide suikertest doen omdat ik al tweemaal zwa ...
Mijn vroedvrouw heeft afgestemd met de gynaecoloog en blijkbaar rond 25w is de beste periode. Dat is voor mij tegen eind november
2 maanden geleden
Reactie op Krullenbol954
Mijn vroedvrouw heeft afgestemd met de gynaecoloog en blijkbaar rond 25w is ...
Jaa meestal is het inderdaad rond de 24 weken dat dat gebeurt. Hier moest ik het al laten doen op 16 weken.
2 maanden geleden
Reactie op Chayyxx
In m鈥檔 vorige zwangerschap ook meteen de grote suikertest gedaan. Omwille v ...
Overgegeven door het drankje? Of door de spanning?
2 maanden geleden
Reactie op Chayyxx
In m鈥檔 vorige zwangerschap ook meteen de grote suikertest gedaan. Omwille v ...
Hier bij vorige zwangerschap ook overgegeven door het drankje. Test was daardoor mislukt en mocht hem niet overnieuw doen. Resultaat was wekenlang 4x per dag prikken en altijd immens lage suikeewaardes doorbellen 馃檲 eind november moet ik de suikertest gaan doen, ik kijk er echt al tegenop 馃ゲ
3 dagen geleden
Ik had vandaag de test en best wel wat schrik (overgeven vind ik echt drama).
Ik was wat ijl/kotsneigingen maar we hebben de test doorstaan en alle waarden zijn prima. Eerder aan de lage kant zelfs. Veel succes aan iedereen die het nog moet doen!
3 dagen geleden
Hier uitgebreide suikertest doorstaan (viel best mee indien het goed koud is), maar waarden jammer genoeg verhoogd, dus wel zwangerschapsdiabetes ondanks geen overgewicht of familiehistoriek. Een speciaal dieet en vinger prikken dus.
2 dagen geleden
Reactie op AttenteOase949364
Hier uitgebreide suikertest doorstaan (viel best mee indien het goed koud i ...
Courage!