15 Reacties

Ik heb vandaag telefoon gekregen dat ik de uitgebreide test moet doen. Ik had 131mg/dl 🙈 was net 1tje te hoog 😅
Zeker...nuchter moet je max 93mg/dl hebben. Ik heb 95mg/dl behaalt en kreeg ik meteen de diagnose zwangerschapsdiabetes..🫣 Met een streng dieet en een beetje beweging is alles onder controle. Raak niet ontmoedigd of bezorgd, het komt wel goed.

Reactie op AuthentiekePlaneet679255

Ik heb vandaag telefoon gekregen dat ik de uitgebreide test moet doen. Ik h ...
Oh heel nipt. Hopelijk toch nog binnen normale waarden bij de langere test dan. Ik mag volgende week terug 😅
Identiek dezelfde waarde. Ik moet terug
Ik zat er verder over en vandaag de uitgebreide gedaan. Gelukkig goede resultaten. Geen schrik hebben dus als je er net over zit ☺️

vorige week

Ik zat net aan de grens van 130. Niet in het rood. Maar omdat het dus aan de grens is, moet ik wel de uitgebreidere doen…
Het was de kleine test dan die je gehad hebt? Was je nuchter? Want dat kan wel een verschil maken als je de uitgebreide moet doen. Dan mag je niks meer eten vanaf 8 tot 12u voor de test.

Reactie op HartelijkeZwaluw350862

Het was de kleine test dan die je gehad hebt? Was je nuchter? Want dat kan ...
Ja de kleine test. En toevallig wel nuchter omdat die om 8u ‘s ochtends was. Avond ervoor wel feest gehad, dus wel uitgebreid (zoete) dranken gedronken en gegeten.

Reactie op AttenteOase949364

Ja de kleine test. En toevallig wel nuchter omdat die om 8u ‘s ochtends was ...
Dat kan uw resultaat wel serieus beïnvloed hebben, zeker als dat laat op de avond was. Ik heb al gehoord van mensen die laat pizza gegeten hadden of zoiets en daardoor een slecht resultaat hadden. Volgende test nuchter en niks aan de hand. Ik duim!

Reactie op HartelijkeZwaluw350862

Het was de kleine test dan die je gehad hebt? Was je nuchter? Want dat kan ...
Drink voldoende water de dag voor je gaat testen + een beetje beweging. Dat heeft ook invloed op de resultate🫡

Reactie op RespectvolleOrkaan669655

Drink voldoende water de dag voor je gaat testen + een beetje beweging. Dat ...
Hier 153 was wel niet nuchter.. Enkel de dag ervoor goed water drinken? De dag zelf mss best niets?

Reactie op LevendigeEls220391

Hier 153 was wel niet nuchter.. Enkel de dag ervoor goed water drinken? De ...
Elke dag goed water drinken.Water spoelt gifstoffen weg en vermindert bloedconcentratie. Ik probeer om elke dag +/- 2l water te drinken. Dus elke dag voldoende drinken, geen fris dranken en als dat moet zero cola, zero Fanta, zero iets maar geen 0% alcohol bier of wijn. Hewoon tips dat ik heb geleerd...😊

Reactie op RespectvolleOrkaan669655

Elke dag goed water drinken.Water spoelt gifstoffen weg en vermindert bloe ...
Bedankt

3 dagen geleden

Vandaag uitgebreide suikertest gehad en jammer genoeg toch wel effectief zwangerschapsdiabetes

Reactie op AttenteOase949364

Vandaag uitgebreide suikertest gehad en jammer genoeg toch wel effectief zw ...
Niet te veel zorgen, het komt wel goed...Je bent niet alleen..🤗