9 Reacties

5 dagen geleden

Dat is voor iedereen zijn eigen keuze😄 Wij houden het onder broers/zussen, maar vrienden van ons hebben vrienden gevraagd, een broer vroeg ouders… wat jezelf dus wenst, alles kan niets moet

Reactie op 31maart2033

Dat is voor iedereen zijn eigen keuze😄 Wij houden het onder broers/zussen ...
Dankjewel ja ben nogal bang voor de reacties van buitenaf 😅

5 dagen geleden

Reactie op FlexibeleTuimelaar805292

Dankjewel ja ben nogal bang voor de reacties van buitenaf 😅
Ja heel herkenbaar! Bij mijn partner, hetzelfde… zijn mama wil heel graag meter zijn, maar wijzelf zijn van principe dat zij al de grote trofee hebben als grootouder wordende.. dus wij gaan nooit onze eigen ouders kiezen en dit weten zij zelf ook Het is keuze van de ouders, en iedereen moet jullie keuze respecteren🙈 hoe moeilijk ze dit ook zelf vinden😛

5 dagen geleden

Hier ook voor mijn zus gekozen en de papa van mijn vriend. Aangezien wij niet veel dichte vrienden hebben en mijn vriend zijn dichte vrienden wonen 1u van hier dus is wat moeilijk 😁

5 dagen geleden

Wij hebben beide voor onze zus gekozen, dus 2 meters... Reden 1 omdat de grootouders al meter zijn van een ander kleinkind, deze al op leeftijd zijn en het contact niet goed is.. En omdat wij geen broers/ vaders meer in ons leven hebben

4 dagen geleden

Wij zijn voor een zus langs mijn kant gegaan en een broer langs de kant van mijn vriend

4 dagen geleden

Wij kozen voor broers/zussen of hun partners. Het is een persoonlijke keuze maar je eigen ouders hebben al de eer om grootouder te worden en we kozen bewust voor jongere meters/peters zodat die ook ‘langer’ (hopelijk) in het leven van het kind kunnen blijven en een actievere rol spelen.

4 dagen geleden

Reactie op 31maart2033

Ja heel herkenbaar! Bij mijn partner, hetzelfde… zijn mama wil heel graag m ...
Hier hetzelfde ☺️