7 Reacties

De baby mag tot 2 uur in een maxi cosi liggen hoor! :)

3 dagen geleden

Een maxi cosy is veel veiliger dan een autostoel. Een autostoel is vaak ook nog te groot voor zo’n kleintjr

Reactie op Anoniempje22325

Een maxi cosy is veel veiliger dan een autostoel. Een autostoel is vaak ook ...
Ja inderdaad!

3 dagen geleden

Reactie op Anoniempje22325

Een maxi cosy is veel veiliger dan een autostoel. Een autostoel is vaak ook ...
Wij hebben nochtans een 'vaste' draaibare Maxi-Cosi autostoel die ook in kuipje kan gelegd worden zoals een draagbare Maxi-Cosi en die dus ook dient voor newborn hoor. Model mica

3 dagen geleden

Je hebt maxi-cosi’s voor pasgeborene die niet zo met de kuip eruit kunnen genomen worden maar uit 1 deel bestaan in de auto (hebben ze bij geboortelijst laten zien, en was gelijkwaardige keuze), waarbij je dus inderdaad baby in buggy/draagzak tot bij de auto zou dragen en dan pas in autostoel. Als het zoiets is, lijkt het me uiteraard helemaal in orde.

3 dagen geleden

Een maxicosi is zelfs de allereerste autostoel dqt je gaat gebruiken en veel veiliger dan een gewone autostoeltje! Daar zijn ze nog veel te jong voor de eerste maanden! Ze raden wel aan max 2u erin te liggen

3 dagen geleden

Je hebt ook van die dure model dat in de auto blijft vaststeken en eraan kunr draaien. Zelf koos ik voor gewone maxicosi, omdat ik het erna id buggy kon vastklikken voor korte afstanden zoals winkel, dokter ofzo ipv die zo te dragen (te zwaar voor mij als rugpatiënte) of efkes naar binnen dragen. Beiden hebben zo hun voor en nadelen. Maar ook in die "zware" maxicosi mogen ze maar max 2u.