7 Reacties
3 dagen geleden
Ja buik blijft nog wel een tijdje, ik draag nu (4dagen na bevalling) gewoon nog steeds mijn zwangerschapskleding die ik op het laatst droeg, zit gewoon comfortabel.. zou niet te klein kopen, je ervaart nog wel wat krampen achteraf en wil echt niet strak ingebonden zijn in je kraamperiode...
3 dagen geleden
Reactie op kikkii
Ja buik blijft nog wel een tijdje, ik draag nu (4dagen na bevalling) gewoon ...
Ik heb echt geen grote buik eigenlijk je zou niet zeggen dat ik ben 31 weken zwanger ben eerder een buikje van 25 weken ofz dus kweet echt niet welke maat kledij ik wil ook niet verkeerd bestellen aangezien financiële problemen ik wil dat alles als maat gegoten zit na de bevalling
3 dagen geleden
Je buik gaat niet direct weg zijn na de bevalling. Ik had bij mijn vorige zwangerschap niets speciaals gekocht voor na de bevalling. Had gewoon 2 pyjama’s waar ik als hoogzwangere inpaste mee en qua gewone kledij, de kleren die ik tijdens de zwangerschap al droeg. Eenmaal je je terug wat fitter voelt etc kan je kijken of je weer in je kledij van voor de zwangerschap past 🤷🏻♀️ hier bij de vorige zwangerschap toch wat kilo’s blijven plakken dus uiteindelijk van broeken maatje groter moeten kopen. ☺️
3 dagen geleden
Ik had geen buik meer na de bevalling maar in feute had ik ook amper buik bij de bevalling. Zou gewoon de kleren dragen die je de laatste weken ervoor ook draagt. Zo weet je welke comfortabel zit. Je moet geen pyjama kopen omwille ziekenhuisverblijf, die tijden zijn voorbij :) ik ga gewoon mijn Adidas broeken meepakken en losse shirts zoals ik er nu draag.