12 Reacties
6 dagen geleden
Ik heb het gedaan. Kzou niet weten waarom niet 😅. Voor ons ist 'maar een hoesje' maar als je kind het zou krijgen is dat wel een heel ander verhaal
6 dagen geleden
Reactie op Lindseyg
Waarom twijfel je?
omdat ik heel slecht reageer op vaccins
6 dagen geleden
Reactie op AffectieveZonnewende781705
omdat ik heel slecht reageer op vaccins
Je hebt waarschijnlijk deze ooit al eens gekregen? Weet je hoe je er toen op reageerde?
Ik reageerde ook na het vaccin tijdens mn vorige zwangerschap. Maar viel al bij al goed mee, en ik twijfel er nu niet aan om het opnieuw te doen eigenlijk
6 dagen geleden
Ik kan ook niet tegen vaccins, ofja, naalden in het algemeen, maar alles voor het kindje ☺️ is alleen maar extra bescherming voor ze
5 dagen geleden
Ik snap inderdaad ook niet zo goed waarom niet? Dit wordt al meer dan 30 jaar gegeven. Degene die dit ontwikkeld hebben zijn echt niet achterlijk. Door het niet te doen neem je een gigantisch risico voor je baby en de schade voor je baby indien die het krijgt is ook echt niet niks… Wij gaan het doen en iedereen die tijdens de eerste 8 weken op bezoek wil komen en haar vast wil houden moet het ook doen
5 dagen geleden
Ik heb mijn kinkhoestvaccin reeds gekregen op 19 weken omdat ik een beet had van een hond en het al van 2013 geleden was. Ik laat er nog een zetten rond 28 weken dit heeft mijn gynaecoloog zelf voorgesteld omdat het dan het meeste effect heeft en voor de baby het beter zou zijn en er voor mij niks zou veranderen(is gewoon voor jezelf een extra spuitje)
3 dagen geleden
Reactie op Quack
Ik neem hel wel... waarom niet? Van deze is je arm gewoon stijf. Heb je (te ...
Ik heb hem gisteren gehad. Enkel een stijve arm en vermoeid inderdaad. Mijn mama doet het niet meer. Zij deed het bij men oudste wel en is echt meer dan een week heel ziek geweest daardoor. Mijn man was in verroest metaal gaan staan deze zomer en heeft het toen gehad. Was er ook een week heel erg ziek van. Als je reageert is het niet min, maar ik vind het geen excuus om het niet te doen.