9 Reacties

4 dagen geleden

Weet dat als je kindje beweegt dat dan het geluid ook even kan wegvallen, als alles inorde was bij de gyn zou ik me geen zorgen maken, en anders eens even bellen naar materniteit?

4 dagen geleden

Gisteren door omstandigheden aan de monitor moeten liggen in het ziekenhuis en ik merkte dat het hartje ook wegvalt of lijkt dat het overslaat iedere keer ze bewoog. Mocht je toch echt ongerust zijn gewoon je gevoel volgen. Het gaat tenslotte om uw kind hé.

4 dagen geleden

Hier ook een hartje dat steeds wegvalt op monitor/doppler. Ze zit niet stil 😜. 40 min gedaan om 3 min meting te krijgen.. Maar als je echt zeker wil zijn ga dan ff langs, ze zullen het graag meten voor je gemoedsrust

3 dagen geleden

Reactie op czudntknw

Hier ook een hartje dat steeds wegvalt op monitor/doppler. Ze zit niet stil ...
Had jij daarom die cardio echo? Ik had niet de indruk dat ze bewoog op dat moment. Vandaag heb ik niets vreemds meer gehoord..

3 dagen geleden

Reactie op Rainbowmom2026

Gisteren door omstandigheden aan de monitor moeten liggen in het ziekenhuis ...
Ik ook!! Viel me ook echt op en ze zeiden dat alles perfect oké was

3 dagen geleden

Reactie op Jolien1995IVF

Had jij daarom die cardio echo? Ik had niet de indruk dat ze bewoog op dat ...
Ik denk dat we echt nog niet elke kleine beweging voelen, ik lag aan de monitor vanwege extreem veel harde buiken (alles is voorlopig oké) en ze zeiden dat hij continu aant bewegen was wat je kon horen als ruis (en vaak dus ook even geen hartje) maar ik kon niet op alle momenten de beweging voelen terwijl ik ze wel hoorde

3 dagen geleden

Maar als je echt ongerust bent dan zou ik gewoon bellen en langsgaan hoor! Beter te veel dan te weinig langsgaan!

3 dagen geleden

Reactie op Jolien1995IVF

Had jij daarom die cardio echo? Ik had niet de indruk dat ze bewoog op dat ...
Nee ik had de cardio echo owv het gen waarvoor ik ivf-pgt gedaan heb, gewoon om zeker te zijn dat zij het niet had. Ik kreeg een monitor omdat ze op harde buiken wouden testen bij mijn kortere baarmoederhals. We voelen niet elke beweging, dat was wel duidelijk aan de monitor die heel de tijd ‘swoesh’ geluiden maakte bij de bewegingen 😜. Als je niet gerust bent zou k gewoon eens gaan, maar kzou er vanuit gaan dat alles ok is!