9 Reacties

Ik heb dit ook voor Ben nu 31weken en 5 dagen Heb dit al van mijn 27ste week Ik begin echt op te geraken Hopelijk komen hier wat tips want pff zo worden het echt nog hele zware weken 🥹

vorige week

Reactie op FlexibeleTuimelaar805292

Ik heb dit ook voor Ben nu 31weken en 5 dagen Heb dit al van mijn 27ste ...
Oh stom😢
Ik heb dit al 3 jaar 🙈 mijn ander kindje slaapt eindelijk door en nu wordt ik vanzelf elke nacht enkele keren wakker 🤣 soms zonder reden, soms met enorme kuitkrampen 🤷🏻‍♀️

vorige week

Geen tips, wel hetzelfde kwaaltje. Hier is het ook al enkele weken aan de gang. Soms slaap ik maar 1uur per nacht. Ik kan gewoon niet in slaap vallen. Ik heb al vanalles geprobeerd, met borstvoedingskussen, op de zetel, matrassen verlegd,.. Wat op dit moment iets of wat helpt is andersom in bed gaan liggen. :D
Warme melk met honing voor het slapen gaan. Iets van vroeger maar zou helpen. Ik zit /zat met dezelfde probleem soms met 3,4 uur slaap gaan werken. Hier 33 weken zwanger.

3 dagen geleden

Ik word ook vaak rond hetzelfde tijdstip wakker 's nachts en las online dat iets kleins eten kan helpen. Ik heb het al een paar nachten geprobeerd en mij helpt het idd om sneller weer in slaap te vallen. Zou te maken hebben met de bloedsuikerspiegel!

3 dagen geleden

Hier hetzelfde probleem (33w) ook mijn partner is elke keer wakken. Hopelijk verbetert het nog een beetje, anders is het wel heel vermoeid het ouderschap ingaan.

3 dagen geleden

Reactie op Eeeeee12345

Ik word ook vaak rond hetzelfde tijdstip wakker 's nachts en las online dat ...
Dit vind ik ook! Het helpt ook om gewoon heel even op te staan in plaats van alleen maar gefrustreerd te liggen woelen met een lijf dat niet meewerkt

2 dagen geleden

Hier ook wat meer last van slapeloosheid. Metarelax nemen een half uurtje voor het slapen helpt wel wat!