33 Reacties
4 weken geleden
Wij hebben ons geboortekaartje via kaartje2go gedaan en de suikerbonen hebben we bij ava besteld en die gaan ze daar klaar maken voor ons dus moeten ze alleen gaan afhalen. Bij onze eerste zoon hebben we de suikerbonen wel zelf gemaakt maar uiteindelijk zaten we ze nog verder te maken in het ziekenhuis en dat wouden we deze keer voorkomen.
4 weken geleden
Reactie op Tatjanaaa
Geboortekaartje heb ik zelf gemaakt via canva en geboortegeschenkjes heb ik ...
Bedoel je dan kaarsjes of?
4 weken geleden
Ik heb zelf het geboortekaartje gemaakt (een tekening) en dan via Tadaaz het kaartje gemaakt.
Doopsuikers hebben we besteld bij de doopsuikerwinkel
4 weken geleden
Geboortekaartje gewoon online gekozen en wat aangepast. Hebben bijpassende stickertjes besteld voor op het doopsuiker. Als we wat dichter bij datum zitten, rijden we gewoon even naar de ava voor wat doosjes en doopsuiker ☺️ wij steken er ook niet teveel werk/geld in aangezien eens de suikerboontjes op zijn, het bij velen in de prullenbak beland. Net zoals het geboortekaartje.. heb al gezegd dat ik dit keer maar een beperkt aantal wil uitsturen.. de rest krijgt gewoon een online versie via sociale media met de belangrijkste info op.. 🫣 is allemaal zoveel geld voor gewoon in de prullenbak te belanden, dan geef ik het liever uit aan iets leuks voor ons spruitje 🤷🏻♀️🙈
4 weken geleden
Geboortekaartje zullen we bestellen bij fientjeenco (€550 voor 180). We hadden geluisterd bij een grafisch vormgever en daar kwam het op een bedrag tussen 800-1200 euro…
Doopsuikerpotjes (120 stuks) etc gekocht voor €90 in uitverkoop. De inhoud gekocht bij Ava. Ongeveer €120.
4 weken geleden
We gaan deze laten maken bij een winkel in de buurt. Die doen zowel geboortesuiker als kaartjes. Volgende week hebben we een afspraak en spreken we alles door.
4 weken geleden
Kaartje hebben wij bij Ava gekozen en aangepast. Voor de suikerbonen hebben we alles aangekocht bij Ava en zelf gemaakt.
4 weken geleden
Wij kiezen voor ons gemak en laten het kaartje ontwerpen. Ook de suikerbonen gaan ze voor ons maken.. toch iets minder om zelf aan te denken.
Bij het vorige kindje zelf gemaakt maar hij kwam te vroeg (32w) en dan was er nog niks klaar en moesten we ze dan nog maken.. vandaar de keuze om het niet zelf te maken deze keer.
4 weken geleden
Kaartje zelf online gemaakt. Proefdruk al laten leveren en ontwerp staat klaar. Na geboorte enkel nog datum, lengte en gewicht opzetten en bestellen.
Enveloppen hebben we op voorhand besteld en adressen al geschreven dus de kaartjes moeten er dan enkel nog worden ingestoken.
Voor doopsuiker hetzelfde: ook via een website gekozen en laten leveren en al geplooid en naam opgekleefd. Iets meer richting maart dan nog vullen en klaar :)
3 weken geleden
Ik ben bij iemand geweest om de suikerbonen samen te stellen. Ze keek naar het kaartje, luisterde naar de wensen op gebied van wat je wilt maar ook budget gericht. Was een fijne manier om het zo te doen. Zo oprecht blij met de keuze die ik hierdoor heb. Van doosjes tot bonen en afwerking is besteld en wordt dan afgeleverd bij ons. Wel een kleine onderneemster dicht bij huis. We konden kiezen tot DIY of totaal concept waardoor het gemaakt wordt voor u, maar wij hebben het DIY genomen. Vindt het wel fijn om dit zelf te doen..
Kaartje maakte ik zelf op Tadaaz er zijn zoveel websites met zeer leuke kaartjes. Alles hangt een beetje af van wat het budget is en wat je persoonlijke voorkeur is. Want aan suikerbonen maar ook aan geboorte kaartjes gaan al snel honderden euro's aan "verloren"...
3 weken geleden
Wij hebben ervoor gekozen om iets creatiefs te doen.
We gaan voor 3 keuzes: zelfgemaakte bosbessenlikeur (deze zomer fruit uit eigen tuin geoogst), zelfgemaakte sinaasappelmarmelade en Haribo Perzikjes
Ik heb net de berekening een keertje gemaakt, en ik weet niet of we hier effectief goedkoper mee uitkomen hoor.
Wij komen op 70 geboortekaartjes 152€
50 postzegels 79€
(Ik laat de familie ook uitdelen waar mogelijk)
Totaal 231€
30 flesjes likeur, 40 potjes confituur en 50 kleine zakjes Perzikjes (aankoop 6 kilo - ook voor snoeppotten voor op het werk)
Inhoud, verpakking, elastiekje en naamstickertje: 204€
Voor alles dus 435€ kwijt, en ik dacht dat we het low budget gingen doen 🤣🤣🤣 waarschijnlijk heb ik ook veel te veel voorzien 🥴
3 weken geleden
Reactie op Nelelau
Wij hebben ervoor gekozen om iets creatiefs te doen.
We gaan voor 3 keuze ...
Opzich nog vrij low budget... Hier komen de kaartjes voor 100 st op 450 euro..
Doopsuikers zelf gemaakt maar toch ook even onderschat hoe duur dit uitgevallen is, wij hebben de gewone suikerbonen (70st) en flesjes Cava voorzien (30st) maar het versieren van de standaard doosjes/ verpakking alleen al voor gepersonaliseerde houten labels voor de doopsuiker kwam al op 110€, en de stickers voor de Cava flesjes nog is 60€... Wij komen nu uit op een bedrag rond de €900 voor alles in totaal ongeveer ( wel gekozen om voor onze collega's/werk ieder een doopsuiker te voorzien ipv een grote pot, aangezien ik ploegbaas ben en dat wij in hetzelfde familiebedrijf werken)
3 weken geleden
Wij maken de geschenkjes en kaartjes zelf, enkel de vullingen moeten er nog in(lichtblauwe confetti Suikerbonen, vloeibare blauwe zeep) bovenaan liggen magneetjes met zijn naam op en we hebben ook lichtblauwe kaarsjes in hondenpoot vorm in ons thema om de hondjes erin te betrekken 🫣

3 weken geleden
Reactie op Jeniffer w.
Wij maken de geschenkjes en kaartjes zelf, enkel de vullingen moeten er nog ...

Nice 😍
3 weken geleden
Geboortekaartje had ik eerst gemaakt via tadaaz, kwas heel tevreden over het ontwerp maar niet over de dikte van het papier. Dus zijn we naar een winkel gegaan met ons ontwerp en die heeft het kaartje een beetje aangepast naar onze wens. We hebben daar ook een deel verpakking besteld voor de suikerbonen. En de rest bij ava, ik ga deze zelf maken.
Het laten maken van het kaartje en dan een deel van de verpakking was niet veel duurder als bij tadaaz.
3 weken geleden
Geboortekaartje hebben we gemaakt bij kaartje2go en doosjes voor de doopsuiker bij paperpidgeon. Heel tevreden over hun service en begeleiding