27 Reacties
3 weken geleden
Ik ben momenteel 1,5kg bij men start gewicht bij gekomen. Maar eerst wel veel af gevallen
Ik ben 6kg afgevallen in het begin. Dus als je dan van het diepste punt begint te tellen 7,5 kg bijgekomen ook 30 weken zwanger
3 weken geleden
31 weken en 3.5 kg bijgekomen. Wel nog elke dag een uur cardio aan het doen ...
3 weken geleden
Momenteel 31w en 4d
En 7kg bijgekomen
Zowizo al struizer van men eigen.
Gyneacoloog zegt toch dat ik goed bezeg ben 馃槂
3 weken geleden
Hier 31w en maar 3kg bijgekomen 馃ゴ terwijl de baby aan de zwaardere kant is 馃ゴ
3 weken geleden
29w en 7,5kg bij. Heeft lang geduurd eer ik begon bij te komen maar nu vliegen ze er echt aan.
Mijn buik is ook echt enorm aan't groeien sinds 3 weken.
3 weken geleden
28w, en pas beginnen bijkomen vanaf 20w. Maar sinds dan wel 9 kilo ondertussen.
3 weken geleden
Ikke 28 weken en 11kg erbij! Zou je niet teveel blind staren op die kilo's :) hou je vocht vast in je voeten en handen enz?
3 weken geleden
32 weken, eerst 10 kg afgevallen, daarna weer 12 kg bijgekomen dus ligt eraan hoe je het bekijkt 馃槄 in pricipe ben ik van mijn startgewicht 2kg bijgekomen
2 dagen geleden
Niet schrikken, ik ben nu op 31 weken al 25kg bijgekomen馃ズ Ik hou enorm veel vocht op, de gyn zegt dat er niets aan te doen valt. Mijn bloeddruk is wel nog ok, dus ze lijken zich geen grote zorgen te maken. Ik ben wel echt bezorgd, ik kan nog amper stappen omdat ik zoveel gewicht meedraagt en mijn gewrichten gezwollen zijn. Geen idee hoe ik de komende 2 maanden moet overleven als je weet dat ik iedere maand 4 tot 5kg bijkom...馃