27 Reacties

3 weken geleden

32 weken, op dit moment 2 kg bijgekomen. Tot en met 30 weken was ik 10 kg afgevallen.

3 weken geleden

Bijna 32w en hier al 19kg erbij..

3 weken geleden

Ik ben momenteel 1,5kg bij men start gewicht bij gekomen. Maar eerst wel veel af gevallen Ik ben 6kg afgevallen in het begin. Dus als je dan van het diepste punt begint te tellen 7,5 kg bijgekomen ook 30 weken zwanger

3 weken geleden

Van mij hetzelfde ongeveer als jou

3 weken geleden

14 kg bijgekomen en ben 30 weken

3 weken geleden

Ik ben nu 31w en totaal 5kg aangekomen

3 weken geleden

31 weken en 3.5 kg bijgekomen. Wel nog elke dag een uur cardio aan het doen ...

3 weken geleden

Momenteel 31w en 4d En 7kg bijgekomen Zowizo al struizer van men eigen. Gyneacoloog zegt toch dat ik goed bezeg ben 馃槂

3 weken geleden

Hier 31w en maar 3kg bijgekomen 馃ゴ terwijl de baby aan de zwaardere kant is 馃ゴ

3 weken geleden

33 weken, 10 kg bijgekomen met een tweeling

3 weken geleden

30 weken nu en 3 kg bij. Bij allemaal niet veel aangekomen

3 weken geleden

29 weken en van 75 naar 85 gegaan tot nu toe 馃馃槄

3 weken geleden

29w en 7,5kg bij. Heeft lang geduurd eer ik begon bij te komen maar nu vliegen ze er echt aan. Mijn buik is ook echt enorm aan't groeien sinds 3 weken.
33 weken en ongeveer een 12 kg.
28w, en pas beginnen bijkomen vanaf 20w. Maar sinds dan wel 9 kilo ondertussen.

3 weken geleden

32 weken en nu 8kg bijgekomen

3 weken geleden

Ikke 28 weken en 11kg erbij! Zou je niet teveel blind staren op die kilo's :) hou je vocht vast in je voeten en handen enz?

3 weken geleden

32 weken en 9kg bij :). Ben ook nooit misselijk geweest, nooit afgevallen. Ik eet gwn de hele tijd meer 馃檲, zeker chocola!

3 weken geleden

32 weken, eerst 10 kg afgevallen, daarna weer 12 kg bijgekomen dus ligt eraan hoe je het bekijkt 馃槄 in pricipe ben ik van mijn startgewicht 2kg bijgekomen

2 dagen geleden

Niet schrikken, ik ben nu op 31 weken al 25kg bijgekomen馃ズ Ik hou enorm veel vocht op, de gyn zegt dat er niets aan te doen valt. Mijn bloeddruk is wel nog ok, dus ze lijken zich geen grote zorgen te maken. Ik ben wel echt bezorgd, ik kan nog amper stappen omdat ik zoveel gewicht meedraagt en mijn gewrichten gezwollen zijn. Geen idee hoe ik de komende 2 maanden moet overleven als je weet dat ik iedere maand 4 tot 5kg bijkom...馃