9 Reacties
vorige week
Ik kan jou spijtig genoeg geen antwoord geven op jouw vraag. Maar voor wanneer ben jij uitgerekend. Ik ga ook in Imelda bevallen rond 5 maart.
vorige week
Hier ook eerste bevalling gepland in Imelda, rond 2 maart ☺️ Had toevallig vandaag een rondleiding gepland, dus dit kan ik je zeker aanraden! De vroedvrouw had het over een pakketje van Mustela, maar die productjes heb ik ook al in huis gehaald. Pampers zou je er ook kunnen aanschaffen. Over postpartuum supplies heeft ze wel niet specifiek iets gezegd, maar dat lijkt mij een vanzelfsprekendheid en gelinkt aan de verzorging van de mama in het ziekenhuis? Veronderstel dat je mee krijgt wat open is en extra kan kopen moest je willen, maar opnieuw het is ook mijn eerste baby’tje
vorige week
Reactie op Syleke1985
Ik kan jou spijtig genoeg geen antwoord geven op jouw vraag. Maar voor wann ...
Ik ben uitgerekend voor 26 maart 😊
vorige week
Reactie op BewonderenswaardigeMaretak693041
Hier ook eerste bevalling gepland in Imelda, rond 2 maart ☺️ Had toevallig ...
Ik ben zelf uitgerekend voor 26 maart.
Is het voor zo'n rondleiding gewoon bellen voor een afspraak? 🙃
vorige week
Reactie op SfeervolleZwaluw760396
Ik ben zelf uitgerekend voor 26 maart.
Is het voor zo'n rondleiding gewoon ...
Dat is inderdaad gewoon bellen voor een afspraak 😉😊
vorige week
Gisteren hadden we een rondleiding in imelda,
En ze zeiden dat je een pakketje kan aankopen met productjes
En dat er ook een appart pakketje is met pampers en doekjes,
Maar wij pakken het setje ma pampers nemen we zelf mee
5 dagen geleden
Ik ben in 2021 in Imelda bevallen en het mustela pakketje staat los van pampers 😉 Ook vanalles wat mama nodig heeft krijg je (alle, komt op de factuur) Medicatie, kraamverband, steunkousen, … Je mag dat uiteraard ook zelf meebrengen. ☺️ Ik heb toen gewoon alles daar aangekocht, maar ben ook wat te vroeg bevallen 😅 Ik ga deze keer wel meer zelf meenemen, denk ik! (Omdat ik nu ook beter weet wat ik graag zou hebben en nodig is)
3 dagen geleden
Reactie op DuurzameHavik171848
Gisteren hadden we een rondleiding in imelda,
En ze zeiden dat je een pakk ...
Hoe lang duurde deze rondleiding ongeveer? Ik heb nu een afspraak kunnen maken om 15u30, maar we moeten om 17u15 bij de vroedvrouw zijn (ook in bonheiden maar niet in Imelda) 🤭
3 dagen geleden
Reactie op SfeervolleZwaluw760396
Hoe lang duurde deze rondleiding ongeveer? Ik heb nu een afspraak kunnen ma ...
Een uurtje ongeveer, maar bij ons waren ze al bena een half uur later dan het afgesproken uur, mja schilt mss ook van dag tot dag.