14 Reacties

Hey , Ik gebruik evian water vroedvrouw rade mij niet aan de spa water om dat er daar iets in zit die wat kraampjes aan de baby kan veroorzaken.. ze zei dat evian perfect is voor te geven.. mijn baby geeft nu al wat minder kraampjes.

vorige week

Hi Ook mijn vroedvrouw raadde me af SPA te gebruiken gezien recent onderzoek heeft uitgewezen dat er teveel magnesium zou inzitten en dus meer krampjes dan nodig zou veroorzaken. Ik gebruik Rocheval water met lichtroze dop of Evian. Beste water voor baby’s volgens meerdere opinies. Het proberen dus zeker waard!

vorige week

Ik heb voor de flessenvoeding van vorige twee kinderen altijd evian gebruikt. Spa was een nog go… dus ik zou zeker veranderen van water. ☺️ Hopelijk merk je snel een verschil.

vorige week

Spa water is te zwaar voor de baby en raden ze af. Het beste water is de goedkope water en jaja het hoeft zelfs geen logo op te staan of het geschikt is voor flesvoeding. Ik heb bij mijn eerste everyday water van Colruyt en nu geef ik borstvoeding maar mocht ik een flesje maken gebruik ik gewoon water van den Aldi.

vorige week

Dankjewel allemaal! Ik heb dus nooit geweten dat spa te zwaar is voor die kleintjes en de kinderarts heeft dat ook niet gezegd toen we het lieten vallen bij mijn nichtje. Het schuldgevoel is groot nu ik weet dat ik die krampjes wellicht al die tijd beter onder controle had kunnen hebben

vorige week

Wij gebruikten eerst het water van boni maar op aanraden van pediater naar evian overgestapt omdat hij enorm begon over te geven en moeilijk stoelgang kon maken. Bleek het uiteindelijk wel een volledig ander probleem te zijn maar zitten nu nog steeds op evian. Helaas heeft ons kleintje wel nu wel last van krampjes 🤷‍♀️ nu gaan we het proberen met druppels te geven (mama natura) indien dit niet helpt tegen vrijdag gaan we waarschijnlijk veranderen van voeding

6 dagen geleden

Wij gebruikten bij onze eerste dichter ook altijd Evian

6 dagen geleden

Wij gebruiken evian en na contact met de kinderarts mengen we evian met 1/3 hepar. Dit omdat onze dochter veel buikpijn had en constipatie. Blijkbaar wel enkel toepassen onder medisch toezicht zei de pediater maar het helpt wel. We gaan binnenkort weer afbouwen naar enkel Evian.

6 dagen geleden

Wij hebben dat van de aldi met de roze dop, onze dochter kreeg van Evian krampen en maakte geen stoelgang meer aan.

6 dagen geleden

Wij gebruiken boni water met de papfles op en we zijn daar heel goed mee. :) Spa werd ons ook afgeraden door de vroedvrouw omdat hier veel ijzer in zou zitten ofzo… Je moet je zeker niet schuldig voelen hoor! Je kan niet alles weten e :) het is maar door uit te proberen en te testen dat je zaken weet. Komt goed! :D

6 dagen geleden

Ze raadde me het water met de roze dop van de Aldi aan! Of Evian 😬

5 dagen geleden

Hi wij hadden hetzelfde probleem met de stoelgang en zijn recent begonnen met Bactiol druppels en momenteel doet het wonderen :)

4 dagen geleden

Reactie op TineO

Ze raadde me het water met de roze dop van de Aldi aan! Of Evian 😬
Ja werkt bij ons perfect!

3 dagen geleden

Bij ons zij de vroedvrouw water van de Aldi met de roze dop. Dus deze gebruiken wij nu.