6 Reacties

vorige week

Ik pas al terug in mijn oude kleding maar was in totaal 8 kilo aangekomen.

vorige week

Vandaag exact 2 weken na keizersnede en ik pas terug in mijn oude kleding. Ook niet rekkende jeans, maar dit is wel nog een beetje vervelend gevoel aan mijn buik en snede, dus ik hou het voorlopig bij baggy losse cargo pants. Ik was 17 kilo aangekomen.

vorige week

Ik ben 6 weken geleden bevallen en ik pas in theorie in de meeste van mijn kleren, maar echt comfortabel zit het nog niet... Ik draag nog een mix van losse "normale" kleren en zwangerschapskledij. Merk wel dat mijn buik en heupen anders zijn, los van de kilo's...

vorige week

Ik ben een drietal weken geleden bevallen en kan al een tijdje weer in mijn gewone kleding. Ik zou nog zo'n 2tal kilo willen afvallen, zit vooral rond mijn heupen denk ik, maar er is geen haast bij 😊

vorige week

Ik ben 3 weken geleden bevallen. Kwas een goeie 8kg bijgekomen tijdens m’n zwangerschap.. na 5 dagen was ik al 10kg kwijt… ondertussen ben ik 13kg kwijt… M’n oude kleren zijn vaak te groot nu… Jeansbroeken heb ik nog niet aangedaan omdat m’n buik nog heel gevoelig is en ik niet zo goed spannend kledij kan verdragen op m’n buik. Was een spoedkeizersnede uiteindelijk bij mij

vorige week

Ik paste in 1 week alweer in mijn oude kledij... Soort van dan toch... Ik kan nu zonder riem in mijn broeken die eerst wel een riem nodig hadden (maatje 32), maar in al mijn jeans kan ik echter niét meer in. Deze zijn te smal geworden wegens mijn heupen nu zijn verbreedt. Positief, maar ook negatief... Ik wilde graag kledij dragen die niet van de kinderafdeling meer kwamen... Dat is nu zowat gelukt, maar kost ook weer natuurlijk... Maar shirts enzo allemaal dik oké en lossere broeken.