14 Reacties

4 dagen geleden

I feel you, hier geven we wel nog melk; flesje of borst.. Maar idel dito hier..

4 dagen geleden

Slaapt hij overdag voldoende? Hier slaapt hij door sinds 7,5 maand. Af en toe nog wel een nacht waar in hij wakker wordt maar valt wel snel terug in slaap. Bij ons helpt knuffeldoekje

4 dagen geleden

Hier nog nooit doorgeslapen.. geef wel nog voeding snachts. Meestal wordt hij nog 2 keer wakker, maar vaak ook wel meer..

4 dagen geleden

Hier 8 maanden en ook nog 2x nacht opstaan, meestal voor een flesje en ze wil vaak ook niet direct slapen erna🙈. Laatste week soms 3x wakker. Inslapen in de avond rond 20u wel vrij vlot

4 dagen geleden

Hier ook nog geen doorslaper. Valt rond 19u30 vlot in slaap maar wordt vanaf 22u a 23u geregeld wakker. Soms tot 11 keer per nacht. We mogen al blij zijn als hij met zijn tuutje terug in slaap valt. 🙈 Meestal wordt hij rond 23u krijsend wakker en dan wil hij enkel verder slapen op mij 🙃 Ik kijk ook uit naar de periode dat hij door slaapt 🍀

4 dagen geleden

Hoe slaapt hij op jou? Leg je hem dan op je buik? Ik heb vaak schrik dat hij eraf zou vallen…

4 dagen geleden

Hier ook nog veel wakker s nachts, zo'n 6 keer. Valt ook enkel s avonds in de borst in slaap voor de nacht in te gaan rond 20u. Wil dan bijna half uur zuigen, dan kan ik ze weg leggen. 's nachts troosten door borstvoeding en dan nog even bij mij te laten liggen. Of even wiegen.

4 dagen geleden

Amai ik stel me die vraag ook vaak. Wanneer eindelijk eens doorslapen 😅 hier ook nog vaak wakker. Vant weekend gaan we eens op eigen kamertje proberen... we proberen vanalles 😂

4 dagen geleden

Je hebt van kind en gezin trouwens mensen die langskomen om die slaap eens te bekijken. Hier is gisteren iemand geweest. We moeten een schemaatje is gaan proberen. Kan nog niet zeggen of het werkt maar t was wel fijn om eens een professionele mening te krijgen omdat ik soms door de bomen t bos niet zie met alle info online.

3 dagen geleden

Hier net hetzelfde! Soms eens een nacht gehad dat hij een hele lange blok slaapt, maar die kan ik op 1 hand tellen😂 je bent niet alleen ! Ik vind het ook echt zwaar, zeker als hij 1 tot 2 uur wakker is voor hij terug wil slapen

3 dagen geleden

Reactie op Lynn0702

Je hebt van kind en gezin trouwens mensen die langskomen om die slaap eens ...
Hoe heb je dit precies geregeld? Ik heb ook wel interesse...

3 dagen geleden

Hier 8 maand en voor hij naar de creche ging sliep hij enkele nachten door maar vanaf creche is het nu vaak nog 2 tot 3x wakker. Valt tussen 18u30 en 19u vaak onmiddellijk in slaap in eigen bedje en wordt tussen 6u en 7u wakker. Meestal drinkt hij ‘s nachts nog en valt onmiddellijk weer in slaap. Het gebeurt soms wel dat hij wat ligt te brabbelen. Slaapt nog in onze kamer of in ons bed. Geef ook nog borstvoeding vandaar nog in ons bed omdat ik het anders niet zou overleven. Ik aanvaard het dat het nog zo is en probeer gewoon vroeg te gaan slapen zodat ik voldoende slaap heb.

3 dagen geleden

Reactie op Babytaal

Hoe heb je dit precies geregeld? Ik heb ook wel interesse...
Je kan gewoon bellen, in he boekje van k en g staat een nummer

3 dagen geleden

Is van kind tot kind vrees ik. Mijn oudste dochter sliep door met 1 keer opstaan vanaf 4 maanden en af en toe was dat eens 2/3 keer opstaan. Onze zoon sliep pas door vanaf 1,5 jaar met heel frequent opstaan ‘s nachts. Onze dochter nu 8,5 maand en heel sporadisch eens met 1 of 2 keer tutje instoppen goede nacht. Maar afgelopen nacht was het ook ontelbaar. Ik kijk niet op mijn horloge en probeer vooral niet te tellen. Ik ga haar binnenkort wel apart in haar eigen kamer leggen. Dit kan soms ook helpen. Zij worden niet wakker van lawaai ‘s nachts dan en als ouder word je dan ook enkel wakker als ze echt huilen. Dus soms komt doorslapen dan sneller. 🤭