17 Reacties

2 weken geleden

Hier zowat hetzelfde probleem.. wij geven ons zoontje van 10 dagen oud flesjes met speen 4 doordat hij uit alle andere zo goed als niets uitkrijgt… vroedvrouw dacht ook al dat er iets mis was met de spenen

2 weken geleden

Reactie op Viskens

Hier zowat hetzelfde probleem.. wij geven ons zoontje van 10 dagen oud fles ...
Dat denken wij ook, want is enorm gek bij ons krijgt ze nu elke keer uit speen 1 omdat uit de rest zo goed als niks komt. Dan weet ik dat het niet alleen bij ons is☺️

2 weken geleden

De vroedvrouw heeft ons flessen van Lansinoh aangeraden en wij zijn er heel tevreden van

2 weken geleden

Reactie op Kimaël

De vroedvrouw heeft ons flessen van Lansinoh aangeraden en wij zijn er heel ...
Hier ook, ons zoontje had nog niet heel veel zuigkracht maar deze flessen lukte meteen heel goed!

2 weken geleden

Onze dochter die kreeg uit geen enkel speen van avent de voeding eruit. Vroedvrouw heeft ons toen laten veranderen van flessen. Wij gebruiken nu difrax lovi mama feel en zijn daar super tevreden van.

vorige week

Hier kreeg onze zoon niets uit nr. 1 van avent, dan hadden we nr. 2 aangekocht, maar daar kreeg hij ook niets uit. Wij gebruiken nu de xs van lansinoh

vorige week

Hier lukte het ook niet. Wij zijn naar de mam flessen gegaan. Daar drinkt hij nu uit met speentje 0

vorige week

Reactie op TatiL90

Hier lukte het ook niet. Wij zijn naar de mam flessen gegaan. Daar drinkt h ...
Wij ook na 3-4 flessen uitproberen bij mam gebleven.

vorige week

Onze vroedvrouw raadde Avent ook af, heel veel problemen mee. Wij gebruiken de mam flessen

vorige week

De spenen van avent zijn verandert buiten vroeger waardoor ze minder toegankelijk zijn naar het schijnt voor baby die uitsluitend flessenvoeding krijgen. Voor baby die eerst borstvoeding dronken zou het omwille van de sterkere zuigreflex wel lukken. Ik heb gelukkig nog de oude spenen van mijn zoontje.

vorige week

Ze liggen hier al lang in de vuilbak! Nu mam flessen! Zeer trevreden van

vorige week

Hier hadden ze avent flessen ook afgeraden omdat ze niet zo goed dronk in het begin. Onmiddellijk gestart met diffrax flessen en gaat heel goed nu. :) we gebruiken de 1-2-3 spenen zodat we kunnen draaien naargelang het nodig is :)

vorige week

Reactie op Viskens

Hier zowat hetzelfde probleem.. wij geven ons zoontje van 10 dagen oud fles ...
Indd, mijn dochtertje van 6 weken dringt al even uit speen 4. Bij de andere spenen kwam er bijna niets uit

vorige week

Reactie op TatiL90

Hier lukte het ook niet. Wij zijn naar de mam flessen gegaan. Daar drinkt h ...
Hier eerst de mam 0.. daar dronk ze te snel mee.. dan avent flesje gekocht. Nr2 kreeg ze nix uit.. nr3 wel.. maar sinds woensdag doet ze echt superlang over haar flesje. Nr4 geprobeerd en ze verslikt zichzelf 😅🤯🤯 mss toch maar terug de mam proberen.

vorige week

Reactie op inne88

Hier eerst de mam 0.. daar dronk ze te snel mee.. dan avent flesje gekocht. ...
Je kan de prematuur spenen kopen voor de mam fles. Hier ook een gulzige drinker en hiermee was het rustiger 😊

vorige week

Avent staat gekend om de ideale fles te zijn voor kindjes die heel hard zuigen aan hun flesje , als je kindje niet zo hard zuigt dan zouden andere merken beter zijn, wij moesten al naar het ziekenhuis ons avent flessen meenemen omdat ons dochter van dag 2 60 ml dronk op 1 minuut, dan de avent flessen gebruikt en deed ze 5 minuten voor 60 ml.

6 dagen geleden

Hi Mijn vroedvrouw wist me te vertellen dat veel baby’s problemen hebben met Avent en dat Avent zijn flow 1 en 2 terugroept gezien er niets uitkomt, enfin, gezien ze teveel moeite moeten doen. Flow 1 en 2 zou vervangen worden door meteen flow 3 en 4 te gebruiken. Gezien ik al een serieuze voorraad Avent flessen op voorhand had gekocht, heb ik niet opgegeven en gestart met flow 3. Mijn zoontje drinkt hier nu moeiteloos van. Ik zou zeggen; probeer het gelijk met flow 3 en 4, het gaat lukken! En anders achter difrax gaan, maar die gaan dan weer erg snel. Heb deze ook geprobeerd wanneer flow 1 en 2 van Avent niet lukte, maar toen verslikte hij zich veel te vaak. Het proberen waard alleszins met flow 3 en 4 want hier gaat het nu heel vlotjes. Zoontje is 2 weken oud.