Dag iedereen
Ik ben begonnen met borstvoeding sinds de geboorte van ons zoontje maar doordat mijn productie zijn vraag niet aan kon geef ik elke voeding 60cc Nan Pro 1 bij.
Sinds gisteren heeft mijn babytje nog geen kaka gedaan en ik kan mijn vroedvrouw ook niet bereiken. Hij laat wel continu scheetjes.
Moet ik me zorgen maken?
Hier hebben wij dit ook voorgehad onze vroedvrouw zei dat 3 dagen geen kakka kunnen doen geen kwaad kan, als het langer dan 1 week is we dan best wel eventjes langs de dokter moeten gaan
Onze vroedvrouw had ons op voorhand gewaarschuwd, dat er enkele dagen tussen kon zitten. Dus dit is helemaal normaal. Momenteel is het hier om de dag of soms 2 dagen tussen. Wel altijd heel plat en ook veel windjes, die ook enorm kunnen stinken 馃檴馃槃
Hier ook maar om de paar dagen kaka. Volgens de kinderarts niets om ons zorgen over te maken. Sommige kindjes doen elke dag 5 keer kaka, anderen maar 2 keer per week. Zo lang het de juiste kleur heeft en niet hard is, is er geen probleem 馃槉
Hepar water kan helpen maar mag je zeker geen volle flessen van gebruiken.
Mijn kinderarts zei altijd dat ik maar 1x 30cc hepar per dag in 茅茅n fles mocht doen.
Anders teveel magnesium binnen wat niet goed is