8 Reacties
vorige week
Hog, wij geven bijna elke dag vlees... We variëren. Maar er zit altijd vlees bij. De oudsten kreeg ook altijd vlees, nooit geen problemen ervaren als we het niet anders aanpakken. ☺️
vorige week
Goh, ik heb ook niet oneindig veel potjes om groentepap en fruitpap in te doen in de vriezer (met 1 bloemkool vb maak ik al 5 potjes) dus het is hier al meermaals voorgevallen dat hij enkele dagen hetzelfde eet... Zolang hij niet met de pot mee eet vind ik het echt moeilijk haalbaar om alle dagen af te wisselen. Het moet praktisch ook haalbaar blijven vind ik 🙃
vorige week
Reactie op DierbareRegendruppel348506
Goh, ik heb ook niet oneindig veel potjes om groentepap en fruitpap in te d ...
Ja idd. Ik heb wel echt veel potjes. Heb echt een volledig schof in de vriezer met enkel potjes om zoveel mogelijk te kunnen afwisselen.
Ik zie hier nu dat wat meer vlees dus echt geen kwaad kan. Zo blijf ik dan ook nie zitten met m’n vlees potjes 🙈
vorige week
Wij doen 2x rundsvlees, 2x kip/kalkoen, 2x ei en 1x vis per week. Ze gaat 4 dagen in de week bij mijn schoonma dus zij rouleert tussen het vlees. 1x in de week bij mijn ma dus zijn geeft een eitje en in het weekend geven wij dan 1 dag ei en 1 dag vis. Zo moeten we niet met mekaar afspreken wie wat al gegeven heeft 😊
vorige week
Ik heb mijn dochter nog nooit vlees gegeven, dit omdat wij zelf amper vlees in huis hebben. Denk dat het dus geen kwaad kan om een keer minder of meer vlees te geven