Hey,
Ik ben 3 weken geleden bevallen met een spoedkeizersnede. Op zich kan ik niet klagen van pijn die ik gehad heb.. het trok in het begin allemaal wel wat tegen als ik in en uit bed moest of als ik me moest draaien.. dat is ondertussen al gepasseerd, maar ik heb nu sinds een aantal dagen precies een gevoelige buik tussen m’n navel en het litteken…
Ik kan er moeilijk kleren op verdragen precies. Het gevoel is ook heel moeilijk uit te leggen..
Nog mensen die dit hebben of zich hierin herkennen?
Net het zelfde hier, 7 maart bevallen met een spoedkeizersnede.. bij mij was het wel heel heftig geweest. Ondertussen ben ik ook wel iets beter maar die gevoeligheid heb ik ook. Ik had een aan mijn vroedvrouw gevraagd en ook opgezocht. Omdat de zenuwen in de buikhuid zijn doorgesneden blijft er zo een doof gevoel boven en rond het litteken.. op internet staat dat dit 6 tot 12 maanden kan duren..
Dit heb ik ook niet, maar ik vroeg me af of jullie ook nog geen aandrang voelen om te plassen. Ik voel alleen pijn als mijn blaas vol zit hoe zit dit bij jullie?
Hier 4 maart bevallen van een keizersnede! Ik draag nog het liefst mijn zwangerschapsbroeken, omdat gewone broeken nog te veel 'druk' geven. Denk dat dit wel normaal is! En het gevoel in mijn blaas is ook nog niet helemaal terug, zou ook normaal zijn...
Ik ben 9 maart bevallen met keizersnede en heb ook een heel gevoelig gevoel tussen mijn navel en het litteken... als ik erover wrijf doet me het echt zeer.. 😣