3 Reacties
2 dagen geleden
Hey :) bij ons was dat exact hetzelfde. Ze slaapt al van in het begin goed door. Ze sliep toen ook meestal van 21u a 22u tot 9u a 9u30 鈥榮 morgens.
Aan haar 8 maanden moest ik terug gaan werken en moet ze dan ook naar de cr猫che enzo waardoor ze vroeger moest opstaan. We hebben stilletjesaan haar laatste fles telkens wat vervroegd waardoor ze dan ook telkens wat vroeger in haar bedje ging. Dat ging goed :)
De uursverandering heeft ons ook wel goed geholpen. Want 9u werd dan bvb 8u waardoor haar ritme automatisch al een u uur verschoven is :D
Nu krijgt ze altijd tegen 19u haar laatste flesje en gaat dan naar bed en slaapt ze mooi door tot 7u. Ideaal de moment dat ze moet opstaan :)
Maar moest je effectief nog heel lang thuis blijven en jullie hebben geen last van de regeling nu zou ik het zo laten.
Wij hebben enkel aangepast omdat ze sowieso vroeger ging moeten opstaan
2 dagen geleden
Reactie op Eline npt
Hey :) bij ons was dat exact hetzelfde. Ze slaapt al van in het begin goed ...
dankje voor je antwoord! Ik ben ook eerder geneigd om het zo te laten, heb alleen schrik naar later toe wanneer ze naar school moet. Mijn moeder komt thuis bij ons babysitten, waardoor ze ook gewoon kan blijven slapen. We zijn allemaal redelijk late en lange slapers, dus op dat opzicht past ze wel in ons patroon馃槄