5 Reacties

2 weken geleden

Ons zoontje is vaak ook 1 keer per 2 weken ziek. Meestal een virale infectie en dus ook koorts. De kinderarts zegt dat ze nu gewoon nog heel vatbaar zijn en koorts wil zeggen dat hun lichaam vecht tegen de infecties. Ik snap je ongerustheid en soms wat moedeloosheid !

vorige week

Hier ook al 3 weken ziek en tandjes😢

vorige week

Valt mij op dat het vooral zoontjes zijn. Ik wil zeker niet te veel veralgemenen maar ik heb twee dochters (5j en 8maand) en 1 zoon (3 jaar) Mijn zoon is tot zijn 2,5 jaar bijna non stop ziek geweest. Oorontstekingen, longontstekingen, virale infectie hier en daar, bacteriële infectie,… Mijn dochter van 5 heeft 1 keer een oorontsteking gehad en verder gewoon kinderziektes. Dochter van 8 maand 1 keer oorontsteking en verder verkouden af en toe. Mogen tot heden niet klagen. Ik hoor van heel veel mama’s met zoontjes dat die veel ziek zijn tot ze naar school gaan. Ik wou dit nooit geloven tot ik mijn dochter nu zie… 🤷🏼‍♀️

vorige week

Kleine babytjes zijn veel ziek, maar dit lijkt me toch extreem vaak. Zou toch eens nr kinderarts gaan om hem eens volledig te laten onderzoeken, kan sws geen kwaad denk ik dan. Heeft hij al eens een antibioticakuur gehad, miss blijft er iets aanslepen?

vorige week

Hier 3 dagen ziekenhuis door uitdroging buikgriep 15 november, en afgelopen dinsdag weer koorts, luchtweginfectue.. kinderarts heeft ons dochter nu 3 weken ´thuisgeschreven´ van de opvang, want haar weerstand was zo gekelderd door de buikgriep dat ze nu alles opvist... vervelend, maar ik hoop dat ze nadien betet is