13 Reacties

vorige week

Ik heb eentje gekocht van vulpes en ben er wel tevreden van

vorige week

Reactie op Jolilynn

Ik heb eentje gekocht van vulpes en ben er wel tevreden van
Ik echt niet... Deze lekt constant en maakt enorm veel lawaai... Ook zou die 'handsfree' moeten zijn, maar als ik dat doe, dan loopt alle melk er nog meer uit dan dat deze al van zichzelf doet... Echt niét tevreden van...
Ik heb de elvie en ben hier zo tevreden van!

vorige week

Reactie op LynnVC02

Ik echt niet... Deze lekt constant en maakt enorm veel lawaai... Ook zou di ...
Oei ik heb nog geen lek gehad. De pomp maakt wel geluid dat is daar.

vorige week

Ja kan misschien naar zo een Kolfconsult gaan. Die helpen u met de juiste keuze te maken. Die comfortabel aanvoelt en waar je het meeste melk uit haalt. Ik ben donderdag bevallen en ik gebruik nu tijdelijk eentje van de ziekenfonds. (1maand gratis) En dan zien als ik blijf kolven eentje op batterijen aan te schaffen maar ik ga dan ook bij een Kolfconsult gaan. Want ja, ieder boobie is verschillend.

vorige week

Reactie op MamavanOonaenBaby2

Ik heb de elvie en ben hier zo tevreden van!
Maakt deze veel lawaai? Kan je terwijl makkelijk andere dingen doen? Ik kan deze van een vriendin overkopen voor € 200 in plaats van € 600. Ze heeft deze nog niet gebruikt. Ik ga dit wel nog bespreken bij mijn vroedvrouw volgende week, zij is lactatie deskundige. Alvast bedankt voor je reactie ☺️

vorige week

Reactie op Ines95

Ja kan misschien naar zo een Kolfconsult gaan. Die helpen u met de juiste k ...
Ik heb nu ook eentje van het ziekenfonds bij mij was het twee maanden gratis te proberen (Ameda via Solidaris) maar inderdaad ik ga toch vragen voor meer info volgende week want elke boobie is idd anders 😃

vorige week

Ik mag een Elvie stride gebruiken van een vriendin. Over het algemeen tevreden over, wel veel verschillende onderdelen om af te wassen en veel rubbertjes waar er schimmel onder kruipt als je het niet goed wast. Had even de medela freestyle van mijn vroedvrouw gehuurd en die had een timertje en toonde hoe vol de batterij was, mis ik nu ook wel.

vorige week

Reactie op Hoopvol1990

Ik heb nu ook eentje van het ziekenfonds bij mij was het twee maanden grati ...
Had eerst ook idd eentje via Solidaris van Medela, heb toen de tip gekregen van de kraamzorg om gaatjes te knippen in een oude sportbh om ‘handsfree’ te kunnen kolven, dus in tussentijd kan dat wel helpen

Reactie op Hoopvol1990

Maakt deze veel lawaai? Kan je terwijl makkelijk andere dingen doen? Ik kan ...
Ik vind dat deze echt niet veel lawaai maakt.. Ja hoor, afkolven en ondertussen andere dingen doen lukt perfect!!

vorige week

Reactie op MamavanOonaenBaby2

Ik vind dat deze echt niet veel lawaai maakt.. Ja hoor, afkolven en ondertu ...
Oké super merci!!

vorige week

Ik heb de Medela Freestyle handsfree gekocht bij mijn eerste kindje en gebruik die nu terug met plezier. Heb toen voor Medela gekozen omdat ik bekend was met dat merk vanuit het ziekenhuis. Kolfconsult kan misschien helpen inderdaad!