Mijn baby van 10 maanden weigert sinds een paar dagen opeens boterhammen te eten. Nu zoek ik een alternatief om hem te geven als wij avondeten. Maissticks krijgt hij momenteel maar erg voedzaam is dat natuurlijk niet. Hoe pakken jullie dit aan? 😊
Hij krijst alles bijeen als we niks geven 🙈
Ik maak dat gewoon met water en dan een banaan eronder pletten voor meer smaak. Is ook best lekker! Gaat goed binnen 😊 Hier ook eentje met koemelkallergie
Ik maak ook soms een roereitje en dan met wat advocado geplet en dessertje wat fruit. Eet ze ook gelijk op. Hoe bieden jullie de havermoutbananenpannekoekjes aan? In stukjes? Dat was hier minder een succes
Ik snij die inderdaad in stukjes die groot genoeg zijn om te grijpen. Haver ...
Ga het ook noges proberen dit weekend. Ja demijn eet echt een goede portie havermoutpap hoor. Ik merk wel dat ze veel meer eet als ik ze 'voer' ipv als ze zelf haar eten moet nemen en opeten. Dan is ze nog wat meer aan het spelen en verkennen ipv eten. Meestal combineer ik het daarom, paar stukjes zelf en dan geef ik nog wat pap ofzo anders komt ze snachts teveel 😅
Ik geef hem geregeld cracottes 🤭 Met wat margarine of humus op gesmeerd. Onlangs wilde hij zijn patatjes niet eten, heb ik een cracotte genomen en zijn patatjes er op gesmeerd. Heeft dan toch wat meer gegeten 😅