18 Reacties

vorige week

Misschien kan je de groentjes die jullie zelf eten als avondeten proberen? Zonder kruiden enzo, bijv een stukje wortel, een broccoli roosje...

vorige week

Soep misschien?

vorige week

Ik geef plant based yoghurtje met kokosmelk ipv met koemelk (allergie hier aanwezig)

vorige week

Reactie op Sharinake

Soep misschien?
Hoe maak je de soep voor de baby’s? Zonder kruiden maar wel met bouillon blokje of op welke manier? Misschien een domme vraag.

vorige week

Reactie op Wle95

Hoe maak je de soep voor de baby’s? Zonder kruiden maar wel met bouillon bl ...
Voorlopig nog geen bouillon toegevoegd hier.x

vorige week

Reactie op Sharinake

Voorlopig nog geen bouillon toegevoegd hier.x
Dus gewoon groenten en water?

vorige week

Reactie op Wle95

Dus gewoon groenten en water?
Ja klopt, 😊 ik week er dan soms wat brood of beschuit in

vorige week

Ze krijgt bij ons s avonds groenten, fruit, of pasta om met de handen te eten. Soms ook havermoutpap of rijstpap

vorige week

Reactie op WAZI

Ze krijgt bij ons s avonds groenten, fruit, of pasta om met de handen te et ...
Met welke melk maken jullie dan havermoutpap?

vorige week

Reactie op Wle95

Borstvoedingsmelk omdat ze koemelk en soja allergie heeft en ik een dieet volg.

vorige week

Bedankt allemaal voor de tips 🙋‍♀️ Ben soep aan het maken om eens te testen en havermout-banaan pannekoeken waren hier ook een hit 🫶🙏

vorige week

Reactie op Wle95

Ik maak dat gewoon met water en dan een banaan eronder pletten voor meer smaak. Is ook best lekker! Gaat goed binnen 😊 Hier ook eentje met koemelkallergie

vorige week

Ik maak ook soms een roereitje en dan met wat advocado geplet en dessertje wat fruit. Eet ze ook gelijk op. Hoe bieden jullie de havermoutbananenpannekoekjes aan? In stukjes? Dat was hier minder een succes

6 dagen geleden

Reactie op Lynn0702

Ik maak ook soms een roereitje en dan met wat advocado geplet en dessertje ...
Ik snij die inderdaad in stukjes die groot genoeg zijn om te grijpen. Havermout valt wel zwaar op de maag dus hier is een halve pannekoek al veel 😅

6 dagen geleden

Reactie op SofieP

Ik snij die inderdaad in stukjes die groot genoeg zijn om te grijpen. Haver ...
Ga het ook noges proberen dit weekend. Ja demijn eet echt een goede portie havermoutpap hoor. Ik merk wel dat ze veel meer eet als ik ze 'voer' ipv als ze zelf haar eten moet nemen en opeten. Dan is ze nog wat meer aan het spelen en verkennen ipv eten. Meestal combineer ik het daarom, paar stukjes zelf en dan geef ik nog wat pap ofzo anders komt ze snachts teveel 😅

6 dagen geleden

Reactie op Sharinake

Soep misschien?
Misschien een domme vraag, maar hoe geef je dit dan? In bekertje of met lepeltje voederen?

6 dagen geleden

Reactie op ivdb93

Misschien een domme vraag, maar hoe geef je dit dan? In bekertje of met lep ...
Met een koffie lepel voederen

5 dagen geleden

Ik geef hem geregeld cracottes 🤭 Met wat margarine of humus op gesmeerd. Onlangs wilde hij zijn patatjes niet eten, heb ik een cracotte genomen en zijn patatjes er op gesmeerd. Heeft dan toch wat meer gegeten 😅