8 Reacties
vorige week
Bij ons doen we er een beetj confituur er op
En wij geven dat na haar flesje in de ochtend
Zo´n 30 a 45 min na haar flesje
vorige week
Ik doe het nu een weekje ofzo. Ben begonnen met eerst wat stukjes te weken in de fruitpap. Dan iniminie stukjes geven en nu ben ik aan een toast met minarine in reepjes snijden. In het begin kokhalsde ze heel snel maar ik denk dat dat ook iets is dat ze leren want nu sjiekt ze hem gezellig op zonder problemen 😊 ze vindt het heel lekker.
vorige week
Wij geven kleine stukjes, vindt ze superleuk. Ik smeer er tot nu toe nog niets op 🙈
vorige week
Op het begin weekte ik het in moedermelk, kan ook in kunstmelk. Werd aangeraden door kind en gezin. Zo gaf ik kleine stukjes. Ondertussen smeer ik er wat margarine op en leg ik kleine stukjes voor hem, hij vindt het geweldig om het zelf in zijn mondje te steken. Ik geef tijdens het smeren al een stuk korst, omdat hij nogal ongeduldig is 😅 daar zit hij dan lekker op te sabbelen 😄
vorige week
Reactie op MamavanOonaenBaby2
Wij geven kleine stukjes, vindt ze superleuk. Ik smeer er tot nu toe nog ni ...
Idem hier. Ter grootte van een postzegel voor de binnenkant van brood en wijsvingerlengte voor korstjes.
vorige week
Eerste 3 x geweekt in moedermelk. Op de opvang zijn ze dan gestart zonder iets, en nu sinds deze week doen we er margarine op. Vind ze echt superleuk, we proberen het ook te doen bij ons ontbijt moment in het weekend of in de avond als wij eten.
Korst heb ik 1x geprobeerd maar ze bijt stukke eraf en slikt in 1 x alles door 😅 dus dat mag ze nog even niet tot ze vaardiger is