5 Reacties

6 dagen geleden
En zijn de regels echt zo streng? Of is dit een richtlijn?
Ik ben op 9 maart bevallen in az Oostende en daar was bezoekregeling tussen 15u en 20u en ook maar 4 personen per dag… maar ze zeiden ook dat dit een richtlijn is, maar dat je uiteindelijk vrij bent om dit te omzeilen als je dit wilt…
Wij hebben ons gehouden aan de uren, maar soms kwam er wel wat meer volk dan maar 4 op een dag..
nu achteraf gezien vonden wij het bezoek in het ziekenhuis veel leuker dan het bezoek thuis…
In het ziekenhuis blijven de mensen zo lang niet plakken als thuis en de mensen zijn precies ook behulpzamer in het ziekenhuis dan thuis.. alsof ze dan iets hebben van oh je bent nog maar pas bevallen en je na 2 a 3 weken al alles maar moet kunnen en doen…
Vooral mensen met kleine kindjes die langs komen vinden we heel vermoeiend… 😩

5 dagen geleden
Ik ben ook bevallen in ZOL maar in Genk. De richtlijnen zijn daar hetzelfde maar ze letten er eig niet zo op. Normaal heb je ook een QR code nodig om binnen te komen maar als je gewoon belt op het knopje doen ze al vanzelf open zonder iets te vragen. Is meer in theorie dan in praktijk die regels 😄

5 dagen geleden
Bij ons was er ook een bezoekuur, maar wij hebben gewoon ons ding gedaan en daar heeft niemand iets van gemaakt.
Mijn ouders de eerste avond, mama en zus van mn vriend de tweede dag en de derde dag mn ouders met mn opa een half uur en het gezin van mn zus een half uur