6 Reacties
6 dagen geleden
Maeve gaat aankomende maand waarschijnlijk voor de eerste keer naar de kapper om de haartjes te knippen die steeds voor haar oogjes hangen. Speldjes heb ik van temu 馃檲 Maeve haar haar irriteert op dit moment ook vreselijk aan haar oogjes, want het gaat er altijd in hangen en zorgt voor traanogen, dus dringend tijd voor een kappersbezoekje 馃槄

5 dagen geleden
Ons meisje heeft veel haar, en is het beste met de speldjes van de dames van kruidvat (die naturellook) en plastic rekkertjes (zoals loombandjes) zodat ze ze er niet uittrekt...
We zijn op 6 maand naar de kapper geweest en ze kreeg een jongenscoupe. 馃様 Ik laat het dus gewoon groeien 馃槈
5 dagen geleden
Reactie op Phebedw
Ons meisje heeft veel haar, en is het beste met de speldjes van de dames va ...
Hier net hetzelfde gehad. Nu wil ik ook echt niet meer naar de kapper. Ma slapen ze goed met speldjes of rekkertjes of haal je dat er dan uit voor dutje/slapengaan? Ging dat goed om zelf froufrou bij te knippen?
4 dagen geleden
Reactie op Babytaal
Hier net hetzelfde gehad. Nu wil ik ook echt niet meer naar de kapper. Ma s ...
Ik haal ze eruit, maar die kleine rekkertjes , die zoals loombandjes, gaan er moeilijk uit dus een dutje overdag is geen probleem normaal. Ons meisje ligt steeds op haar buik en is nogal beweeglijk dus voor de zekerheid haal ik het eruit 鈽猴笍