16 Reacties
2 maanden geleden
Hier is Noa met haar moeke en vake samen in de plassen aan het stappen 🥰 verder gaat ze graag met moeke en vake de tuin in voor appeltjes te plukken of ander fruit te zoeken 🍏

2 maanden geleden
Reactie op janackx
Ben zaterdag speciaal naar oma en opa gegaan. Ze ziet ze anders niet 🥲
Oh dat is wel echt heel jammer… tonen ze zelf weinig interesse? Of zijn ze wel blij als je dan op bezoek komt?
2 maanden geleden
Reactie op Leen Houtmeyers
Oh dat is wel echt heel jammer… tonen ze zelf weinig interesse? Of zijn ze ...
Ze zijn heel erg blij dat ik op bezoek kom!
Maar we gaan niet veel 😊 papa is redelijk druk in z'n planning en gaat bijna nooit nr zijn ouders.
Ik zal het meer inplannen dat we met z'n 2tjes gaan int weekend 😊😊
2 maanden geleden
Grootouders aan de papa zijn kant wonen beide in het buitenland. De opa is 2 keer hier geweest en de oma 1 keer en komt binnenkort opnieuw. Wij zijn pas een weekje daar geweest maar gezien het in Israël is en er natuurlijk veel spanningen zijn vond ik dat wel spannend. Hopelijk keert de rust stilaan wat terug en worden daardoor ook vliegtickets weer iets goedkoper en kunnen wij ook minstens 3x/ jaar naar daar.. Met de opa bellen we wel veel, de oma wilt nooit storen en we denken dat veel bellen soms ook extra confronterend is voor haar 😟 Er zijn aan die kant meerdere kleinkinderen maar Jules is de absolute favoriet van de opa daar. Is echt een gemis om je hele schoonfamilie te moeten missen (gezien we wel een goede band hebben, voor andere zou dit misschien juist een geschenk zijn 😅) en ik vind het ook echt heel erg voor Jules...
Mijn mama en haar man passen regelmatig op Jules en ze gaat er komend weekend 3 nachtjes slapen want wij gaan met 2 naar Praag 😁 de plus opa is (man van mijn mama) is ook zot van haar en kijkt al uit naar haar ophalen van school als hij op pensioen is 😊 Mijn papa en zijn vriendin zien we zelden, was altijd al beperkt. Hierdoor kent Jules hen ook minder goed hoewel ze eigenlijk vlakbij wonen maar altijd heel druk met van alles. Zouden daar wat meer moeite in moeten stoppen eigenlijk..
2 maanden geleden
Langs de kant van de papa slaapt ze enorm vlot zonder ons. De oma speelt veel spelletjes met haar. Ze is altijd eerst wat ongemakkelijk maar dan ontdooit ze. Langs mijn kant is ze meteen op haar gemak (die zien we twee keer per week) maar slapen lukt enkel tussen hen in bed. Ik ben daar meestal bij, zonder ons erbij doet ze ook gewoon haar ding. Al bij al loopt het allemaal wel vlotjes
2 maanden geleden
Hier de 2 grootvaders, maar dat zijn ook de twee die het meeste met hem spelen of bij hem zijn. We gaan bvb in de zomer steeds mt mijn papa op reis.
Boekjes lezen, en rondwandelen 😛
2 maanden geleden
Arthur gaat super graag bij Omi en Pe (mijn vriend zijn ouders), daar kan hij met Bibi (hondje) spelen en heeft een grote tuin om in te lopen. Kastanjes zoeken en noten rapen. Bij Nanou en vava (mijn mama en haar vriend) is hij ook super graag en daar mag hij af en toe blijven slapen en ‘s ochtend mee in het grote bed! Wat een feest. Zij gaan graag wandelen, spelen met de auto’s en duplo, gaan naar de winkel. Soms zelfs even voetballen. Offf het allerleukste, door de benen lopen.
Mijn papa ziet hij minder (is nu ong 3 maand geleden), maar daar speelt Arthur ook graag mee, verstoppertje of tikkertje of liedjes zingen op de schoot!

2 maanden geleden
Mijn dochtertje heeft een prachtige band met mijn mama. Ze doet veel voor haar, past 1 x in de week op haar en de laatste 3 weken heeft ze in het weekend bij haar geslapen. Samen spelen ze en wandelen ze veel, mama koopt ook heel veel voor haar.
Mijn vader heeft ze helaas niet gekend omdat ik zelf ook geen contact heb. Langs mijn man zijn kant zijn de grootouders niet veel aanwezig voor haar. Ik heb ook gn goede band met hun. Ze vragen ook niet achter haar, ze doen ook niet voor haar, ze zijn er nooit voor haar/ons.
2 maanden geleden
Reactie op SuzSuzanne
Grootouders aan de papa zijn kant wonen beide in het buitenland. De opa is ...
Oo leuk, even onderuit met zen tweetjes. Wij vertrekken ook naar rome binnen 2 weken, en mijn dochtertje slaapt sinds 3 weken bij men mama 1 dagje zodat ze het is gwn wordt. Geniet ervan!
2 maanden geleden
Reactie op Prinsesje
Oo leuk, even onderuit met zen tweetjes. Wij vertrekken ook naar rome binne ...
Oooh zo leuk, jullie ook veel plezier gewenst 😍
2 maanden geleden
Lowie wordt dagelijks opgevangen door beide oma's, omdat we met een creche probleem zaten en uiteindelijk dat idee losgelaten hebben.
Hij heeft met beide kanten dus een zeer goede band. Ziet daardoor ook regelmatig de nonkels/tantes en neefje en nichtje. Wat het allemaal heel leuk maakt.
vorige maand
Lavinia is echt zot van al haar grootouders, omi & bobo (mama's van mijn vriend) ziet ze het meeste. Zij komen wekelijks langs in Gent omdat omi speciale kiné volgt hier. Dede (papa van mijn vriend) ziet ze niet super vaak, maar ze belt met papa wel wekelijks met hem. Nana & nono (mijn ouders) wonen 2u rijden heen, dus ziet ze het minst. Maar ze blijft daar wel vaak slapen voor enkele dagen tot een week per keer. Ze doet van alles graag, maar vooral met de honden gaan wandelen. 'T is echt een buiten meisje, een wilde bras die vol blauwe plekken staat. Elke grootouder zegt ons dat ze/we ogen op ons gat nodig hebben met haar 😂.
2 dagen geleden
Oh ja wij wonen voor revonatiewerken in ons huis nu even bij de grootouders, dolle dolle pret! Ik ben er zeker van dat ze haar beide sets grootouders liever heeft dan ons 🙈😆
Ze zag ze sinds de geboorte al meerdere keren per week ook