10 Reacties

5 dagen geleden

Hey, geniet alvast van de vakantie. Als tussendoortje: kleine dozen rozijntjes...

5 dagen geleden

Hey, De eerste 2 dagen at mijn dochtertje mee met ons, ik gaf haar wat ze at thuis zoals rijst/pasta/kip/vlees/ groeten etc… fruitpap maakte ik altijd zelf in de kamer. (Nam fruit in de middag mee), ze was helaas ziek geworden na die 2 dagen door bacterie in het zwembad. Daarna heeft ze enkel melk(smorgens en savonds)gedronken en fruitpap gegeten voor de rest niets. Dat heeft me enorm stress bezorgd en had heel veel spijt dat ik geen potjes bij had(olvarit). Melk/betterfood/babykoekjes, water had ik allemaal meegenomen. Ik zou voor het zeker wel potjes meenemen. Geniet van jullie reisje🌷

4 dagen geleden

Wij lieten ons zoontje in juni (toen 15 of 16 maanden) gewoon daar mee eten in Turkije. Fruit at hij gewoon van het buffet, calamares, lam, pasta, patatjes alles ging er in. 😂 de turkse dessertjes waren niet zo zijn ding, maar een dagelijks ijsje aan het zwembad ging er zeker in 😂 In april gaan we opnieuw op vakantie en deze keer neem ik geen knijpfruitjes of melk mee. Heb ik ik juni allemaal vol terug mee naar huis kunnen nemen 🙈😂

4 dagen geleden

Wij hebben haar vorig jaar in april gewoon laten mee eten van het hoteleten en dat ging prima! Er ligt meestal wel een soort van puree en dan daar wat vlees en groentjes bij doen. Of soep. Keuze genoeg 🙂

4 dagen geleden

Reactie op Prinsesje

Hey, De eerste 2 dagen at mijn dochtertje mee met ons, ik gaf haar wat ze ...
Oh nee! Hier ben ik zo bang voor. Ik denk niet dat ik haar ga laten zwemmen in het kinderbadje i.v.m. de bacteriën. Langs een andere kant denk ik dat het misschien soms wat beter is om los te laten want als je je gaat laat leiden door angsten, ga je nooit grenzen verleggen. Dubbel 🫠

4 dagen geleden

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga het gewoon inderdaad zo doen (had geen keus ook haha!). Even lekker niets hoeven te koken gaat deugd doen 🤣👌🏼

4 dagen geleden

Reactie op ShanaDeckers

Wij lieten ons zoontje in juni (toen 15 of 16 maanden) gewoon daar mee eten ...
Ga je terug naar Turkije . Wij gaan een reis boeken in augustus . Meschien Turkije of Griekenland zou de eerste keer zijn spannend

4 dagen geleden

Reactie op mlbn

Oh nee! Hier ben ik zo bang voor. Ik denk niet dat ik haar ga laten zwemmen ...
Klopt, loslaten en genieten moet je zeker doen. Ik had ook schrik voor zulke dingens voor te hebben en heb het voorgehad en men vakantie was helemaal omzeep maar kijk kan voorvallen. Volgende jaar beter😊

3 dagen geleden

Reactie op Nikita24

Ga je terug naar Turkije . Wij gaan een reis boeken in augustus . Meschien ...
Nee nu gaan we naar Egypte

3 dagen geleden

Op vakantie eet ze gewoon alles mee. Ik heb wel altijd standaard een paar potjes bij voorals ze toch op een onhandig moment honger heeft, of ze het echt niet lust. Veel plezier!