10 Reacties

5 dagen geleden

19 weken, en vanaf dan elke week duidelijker 馃槉

5 dagen geleden

20 weken hier en maar 1x een duidelijke stamp gevoeld 馃檭 Geduld... 馃槄
Hallo, Ik ben ook 19+5 ver met voorliggende placenta. Vorige week voor het eerst gevoeld, wist ook niet zeker of het de baby was. Ondertussen voel ik die elke dag een aantal keren, vooral na het eten. Maar dus nog niet constant. Ondertussen wel voelbaar met de hand. Deze ochtend heeft mijn partner onze baby voor het eerst gevoeld, het was best emotioneel!
het is niet wetenschappelijk bewezen dat je je baby beter of sneller voelt als je placenta langs achter ligt. mijn gynaecoloog heeft dit gezegd en als je dit opzoekt, klopt dit. ik ben zelf 20+ weken en voel ze nog niet.

5 dagen geleden

Hier nu 20+3 en voel hem sinds vorige week heel duidelijk, ook langs buiten en met voorliggende placenta. Vandaag op de echo was hij ook heel hevig aan het stampen wat ik heel duidelijk voelde 馃き

5 dagen geleden

21 weken en 2 dagen, voorliggende placenta en ik denk dat ik ze gevoeld heb eergisteren, maar gisteren dan weer niets.. dus ik twijfel

5 dagen geleden

Reactie op Coco2026

21 weken en 2 dagen, voorliggende placenta en ik denk dat ik ze gevoeld heb ...
In het begin is het zeker niet elke dag, pas vanaf 24/25 weken zou je ze elke dag even moeten kunnen voelen 鈽猴笍

5 dagen geleden

Ook een voorliggende placenta en ik voel haar al sinds 17 weken af en toe. Sinds 19 weken heel duidelijk en meermaals per dag

5 dagen geleden

Ik ben 19w+4 en heb onze spruit nog niet gevoeld. Dit maakt me onzeker maar blijkbaar is het ook heel normaal. Dus ik zal even geduldig moeten wachten 馃槄

5 dagen geleden

Hier ook een voorliggende placenta. Ik ben 23 weken en voel ze sinds 22 weken dagelijks, echt heel fijn. Daarvoor altijd getwijfeld of wat ik voelde echt de baby was (voelde soms als een bubbeltje, en soms als een soort streling van binnenuit). Maar vanaf 22 weken voelde ik het overduidelijk en zag ik mijn buik ook omhoog komen bij ieder schopje! Voor 24 weken voelen de meeste vrouwen hun kindje, dus nog even geduld waarschijnlijk! 馃槝