2 Reacties

2 dagen geleden

Ik (hard)loop heel graag, dus doe dat vooral smorgens, dan kan ik savonds als een vermoeide in de zetel hangen😅. Soms wel mezelf wel naar buiten sleuren om te beginnen lopen, maar eens begonnen ben ik blij ! Als je ook zo een dingetje hebt waarvan je opkikkert, misschien naar smorgens plaatsen? Geen idee wat voor jou werkt 🙂, maar savonds lukt er minder bij mij.

2 dagen geleden

Heel herkenbaar.. hier van hetzelfde. Ik ben normaal zo’n bezig bij en sinds ik zwanger ben, ben ik zoooo moe.. ik had in week 10 echt bakken energie terug, maar nu week 12 ben ik weer doodop. Ik probeer dagelijks te wandelen om frisse lucht en beweging te krijgen, en heel af en toe (als ik echt energie heb) roei ik. Maar ik probeer mild te zijn voor mezelf, fulltime werken en een huishouden runnen terwijl je zwanger bent, is meer dan genoeg. Al de rest qua sport en opletten op de kilo’s, komt wel terug na de bevalling :). Tis maar tijdelijk en het belangrijkste nu is mijn gezondheid & die van de baby! 🥰🙏🏼 dus rusten wanneer het nodig is!