13 Reacties

2 weken geleden

Ik vind Lucas en Luna juist heel leuk! Voor mij lijkt het ook niet ‘te hard’ op elkaar. Luna is echt een mooie naam! 🩷

2 weken geleden

Beide heel leuk! ☺️

2 weken geleden

Oh Luna😍, je eerste keuze. Je kan eventueel er ook Loena van maken, dezelfde uitspraak maar net iets anders geschreven. En Lucas en Luna hebben een andere 'u'-klank, dus voor mij lijken ze niet te hard op elkaar, maar passen ze mooi bij elkaar 😊. Uiteindelijk zijn het twee mensjes die hun eigen leven gaan doen, dus maakt de gekozen naam uiteindelijk niet uit en kan je toch doen wat je wilt 😊.

2 weken geleden

In mijn kleuterklas had ik een Lucas en hij kreeg toen een zusje en die heet nu Luna, vond het ook een leuke keuze ;)

2 weken geleden

Oh ik hou wel van de naam Leonora. Is heel eigentijds! Mijn metekindje heet Eleonora. Als haar naam niet zo was, had onze dochter misschien Elenore geheten (naar mijn oma).
Of Leona?

vorige week

Wat een leuke namen! 🩷 Ik ken iemand die heet Youna uitgesproken als 'Joena' lijkt dus op Luna maar dan net een beetje anders.

vorige week

Dankjewel voor de reacties! Dit helpt ons sowieso al een beetje de twijfel weg te nemen 🥰
Of laluna

6 dagen geleden

Dat is helemaal ok. Ik ken iemand zoon noemt Luca, dochter die onlangs geboren is Luna. Dus dit kan zeker

5 dagen geleden

Spreek je de naam van jouw zoon uit al 'Lukas' dus met de U en Loena met de oe, want dan klinken ze totaal niet hetzelfde en vind ik ze niet op elkaar lijken

5 dagen geleden

Wij gaan ons meisje Leonora noemen. Vinden we een prachtige naam. Luna is ook wel echt een mooie naam, vind het niet teveel lijken op Lucas, je spreekt het ook wel wat anders uit.