Hi mama鈥檚,
Ik ben nu 11w1 zwanger van de tweede en doorheen het eerste semester heb ik al enkele keren wat bloedverlies gehad. Soms eens helderrood, vandaag dan weer wat bruiner. Ik had dit bijvoorbeeld tussen w9 en w10, dan niets meer, en nu een week later weer een beetje.
Ik weet dat het advies gewoonlijk is om de dokter te bellen en zo snel mogelijk een echo te laten nemen om gerust te zijn, alleen geloof ik ook dat als het misloopt ze toch niets kunnen doen en je het na enkele dagen wel zal voelen door hevig bloedverlies en krampen. Ik probeer er dus wat laxer in te zijn, ook omdat ik tijdens de eerste zwangerschap dit ook had en het gewoon een hematoom bleek te zijn na een bezoekje aan spoed. Ik wil dus niet panikeren
Voor niets, en wat komt komt wel.
Ik zoek hier dus eigenlijk wat erkenning, zijn er nog vrouwen die meerdere kleine bloedingen hebben ervaren en er toch door zijn gekomen? Volgende echo is dinsdag 09/12, mega spannend dus!
Ik heb hier ook heel frequent bloedverlies. Soms menstruatie-achtig, soms wat roze slijm, soms bruine klonters. Al meermaals extra een echo laten doen. Ik heb 'gewoon' een gevoelige baarmoederhals. Had ik ook bij het eerste. Nu 11+3
Idem hier! Ook 2x op het spoed gegaan bij bloedverlies op 6w en 9w en bleek niets te zijn. Als ze aan de baarmoederwand zat met een staafje begon het direct te bloeden dus was ook gevoeligheid. Zolang je geen hevige krampen hebt zou ik niet meteen stressen!
Ik heb dit gehad maar niet met helderbloed eerder donkerbruin dus oud bloed zoals ze zeggen, op de echo was er te zien dat er een bloeding aanwezig was in mijn baarmoeder maar die verlaat beetje bij beetje mij lichaam zo komt dat bruinbloed terecht.