12 Reacties

19 uur geleden

Ik ben ook aan het stoppen met Navalit. Het heeft wel een reboundeffect, dus de vroedvrouw en gynaecoloog raden aan om af te bouwen. Enkele dagen 1 nemen ipv 2 en dan stoppen. Ik vergat ooit eens mijn avonddosis te nemen en dag nadien weer super misselijk.

19 uur geleden

Reactie op Elien1305

Ik ben ook aan het stoppen met Navalit. Het heeft wel een reboundeffect, du ...
Kan ik ook wel doen

17 uur geleden

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap 9maand navalit genomen. Kan absoluut geen kwaad zei mijn gynaecoloog. Dus doe het zeker op je gemakje!

17 uur geleden

Reactie op snugglebottom

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap 9maand navalit genomen. Kan absoluu ...
Oke goed om te weten dank je

17 uur geleden

Reactie op snugglebottom

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap 9maand navalit genomen. Kan absoluu ...
Tis dat, bij mij zegt ze ook dat het eigenlijk geen kwaad kan. Je kan proberen afbouwen, kost ook wat geld. Maar als je je erdoor beter voelt zou ik het nog wat verder nemen.

14 uur geleden

Gestopt hier op 11w4d. Daarna elke dag kotsmisselijk dus mocht op 12w2d weken weer beginnen, heb dit nog even afgewacht en vanaf vandaag is het enkel 鈥榮 avonds en overdag met vlagen, vandaag 13+2.

14 uur geleden

Reactie op Kaatje24

Gestopt hier op 11w4d. Daarna elke dag kotsmisselijk dus mocht op 12w2d wek ...
Ik heb het momenteel ook met vlagen maar ik ga nog een dag proberen maar als het niet betert ga ik toch iets nemen want we gaan zondag nog uit eten

14 uur geleden

Ik was de eerste week na stoppen heel misselijk, gynaecoloog zei inderdaad dat je met stoppen even extra misselijk kon zijn. Ik ben nu bijna 2 weken gestopt en ben ok茅 馃憣馃徏

14 uur geleden

Reactie op charlotte1m

Ik was de eerste week na stoppen heel misselijk, gynaecoloog zei inderdaad ...
Oke dan misschien best even doorbijten
Mijn vriendin was heel erg misselijk zelfs met navalit na een ziekenhuisopname van 4 dagen is er gestart geweest met ondensatron 4mg