43 Reacties

6 dagen geleden

Ik liet het op woensdag 26/11 doen en donderdag 27/11 kreeg ik info van Leuven op mynexuzhealth. Ik hoorde dat Leuven momenteel vertraging heeft dus ik hoop de komende week resultaten te krijgen maar vrees ervoor.

6 dagen geleden

Oh, veel vertraging? Vorige keer moest ik een week wachten. Ik had op hetzelfde gehoopt maar precies niet dus. Van waar heb je die informatie dan?

6 dagen geleden

Iemand die het in Az sint maarten in mechelen gedaan heeft? Hoelang heeft het geduurd tot je de uitslag had?

6 dagen geleden

Reactie op El_Rem

Oh, veel vertraging? Vorige keer moest ik een week wachten. Ik had op hetze ...
Ik had het in de groep van mei gelezen. De machine was blijkbaar enkele dagen kapot en zo moet er veel ingehaald worden. Via via iemand die ik ken heeft 14 dagen moeten wachten op de uitslag. 😭

6 dagen geleden

Reactie op Marietteanoniem

Ik had het in de groep van mei gelezen. De machine was blijkbaar enkele dag ...
😱 Oh nee! Maar wel blij dat ik nu weet dat ik mijn verwachtingen al wat moet bijstellen

6 dagen geleden

Reactie op El_Rem

😱 Oh nee! Maar wel blij dat ik nu weet dat ik mijn verwachtingen al wat mo ...
Er zijn in de groep van mei nog veel van wie het naar Leuven is. Ik volk het daar een beetje mee maar het was bij hen allemaal redelijk lang voor degene die het recent lieten afnemen.

6 dagen geleden

Reactie op Marietteanoniem

Er zijn in de groep van mei nog veel van wie het naar Leuven is. Ik volk he ...
Oh nee, hopelijk hebben ze de achterstand toch al wat kunnen inhalen... Ik hoopte het even snel te hebben als bij de eerste maar ik ga er al maar vanuit dat ik langer ga moeten wachten 😅

5 dagen geleden

Reactie op Redji

Iemand die het in Az sint maarten in mechelen gedaan heeft? Hoelang heeft h ...
Bij mijn 1ste zwangerschap (2024) 8 dagen. Dinsdag bloed laten trekken, de week erop dinsdag de resultaten!
Ik heb 20 november bloed laten nemen in az sint maarten, 21 november aangekomen in Leuven en voorlopig nog geen resultaat

5 dagen geleden

Reactie op OprechtePaddestoel889211

Ik heb 20 november bloed laten nemen in az sint maarten, 21 november aangek ...
Ik hetzelfde maar wan in Lier laten afnemen. Labo UZ leuven heeft gezegd dat ze onze resultaten vandaag verwachten. Dus vandaag normaal zichtbaar in cozo of mynexus..

Reactie op Babs_K_

Ik hetzelfde maar wan in Lier laten afnemen. Labo UZ leuven heeft gezegd da ...
Oh hopelijk hebben we snel de resultaten dan! Laat jij iets weten als je jouw resultaten hebt? Dan doe ik dat ook 🤞
Ik liet 19 november bloed nemen in AZ Brugge, 20 november aangekomen in Leuven en voorlopig ook nog geen resultaat. 🥺

5 dagen geleden

Reactie op GelukkigeTuimelaar117238

Ik liet 19 november bloed nemen in AZ Brugge, 20 november aangekomen in Leu ...
Oh echt niet leuk dat je zo lang moet wachten 😕 Hopelijk heb je snel de resultaten en is alles goed! Ik ga er intussen ook vanuit dat mijn resultaten er pas volgende week gaan zijn

5 dagen geleden

Ik heb afgelopen vrijdagmiddag mijn nipt laten afnemen en echt nu pas bevestiging dat het in Leuven is aangekomen. Dus ook nog eens extra vertraging 😑

5 dagen geleden

In de groep van mei zie ik dat het bijna 14 dagen wachten is via Leuven. 😢

5 dagen geleden

Ik laat het over 14 dagen afnemen in Imelda Bonheiden, zou je kunnen vragen om het naar Antwerpen te sturen?

Reactie op FrisseKei554085

Ik laat het over 14 dagen afnemen in Imelda Bonheiden, zou je kunnen vragen ...
Ik denk het niet, Imelda werkt altijd samen met UZ Leuven als ik me niet vergis

5 dagen geleden

Reactie op FrisseKei554085

Ik laat het over 14 dagen afnemen in Imelda Bonheiden, zou je kunnen vragen ...
Ik zie hier op het forum die mega snelle resultaten hebben via AML. Ik weet niet hoe je doorverwezen moet worden om via daar de nipt te laten doen 🤷🏻‍♀️ Misschien via de vroedvrouw of huisarts

5 dagen geleden

Reactie op PittigeOchtend072517

Ik zie hier op het forum die mega snelle resultaten hebben via AML. Ik weet ...
Ik ben momenteel 7 dagen aan het wachten voor mijn nipt via imelda ⏳

5 dagen geleden

Reactie op OprechtePaddestoel889211

Oh hopelijk hebben we snel de resultaten dan! Laat jij iets weten als je jo ...
Momenteel nog niets.. en ik krijg het heel snel door vh labo maar ze hebben nog niets gecommuniceerd.