7 Reacties
2 dagen geleden
Ik denk dat dit betekent dat ze er nog mee bezig zijn, niet per se dat hij 'mislukt' is
2 dagen geleden
Reactie op BamiSalami
Ik denk dat dit betekent dat ze er nog mee bezig zijn, niet per se dat hij ...
Oh dankje! Online las ik vooral dat er mogelijks te weinig DNA was of dat er een technische fout was in het labo
2 dagen geleden
Bij ons kwamen de resultaten na 10 dagen op mynexus, een vrijdag om 16h😅. En maar 2 van de 3 trisomieën hadden een uitslag (gelukkig normaal). Maar toch nog snel naar gebeld voor raad, gelukkig nog iemand te pakken gekregen die ons toch kon geruststellen. We krijgen een nieuwe test, maar pas twee weken later. Dus dat ze er zelf zo 'chill' mee omgaan is eigenlijk ook een geruststelling. (Gynaecoloog meende dat op de echo geen verontrustende vaststellingen waren)
2 dagen geleden
Reactie op WeldenkendeMist942992
Bij ons kwamen de resultaten na 10 dagen op mynexus, een vrijdag om 16h😅. ...
Bij mij net hetzelfde verhaal! Ik moet maandag terug voor een nieuwe nipt. Trisomie 18 was niet te zien in mijn bloed… toch weer even spannend afwachten
2 dagen geleden
Reactie op WeldenkendeMist942992
Bij ons kwamen de resultaten na 10 dagen op mynexus, een vrijdag om 16h😅. ...
Wel spannend wachten zo! Ik ga morgen toch eens bellen om het bevragen bij de dokter 🫣
gisteren
Wij hebben deze zwangerschap nog geen nipt gehad maar bij mijn vorige zwangerschap was de eerste test ook ‘mislukt’.
De tweede was helemaal in orde! Kan idd te vroeg geweest zijn en te weinig DNA in bloed of fout van het labo ;-).
gisteren
Hier hetzelfde 😑 op my nexsuz staat dat er te weinig DNA in het bloed zat,...